Incepusem o discutie cu Doru si m-am gandit ca merita un post intreg.

Problema era dragostea…dragostea la prima vedere e de multe ori subiectul unor discutii intense. „Credeti, sau nu, in dragoste la prima vedere?” ….”Exista, sau nu, dragoste la prima vedere?”….subiect controversat.

Eu cred ca dragostea adevarata asta are la baza…o dragoste la prima vedere. Exact ce scria si Mariuca in ultimul ei post..fluturasii, primele emotii…cum sa ai parte de Marea ta Iubire, fara sa cunosti toate deliciile astea de inceput? Ce dragoste e aia fara tremur…fara secretele din copilarie marturisite ei/lui…fara orele pierdute in fata sifonierului, gandindu-te cu ce sa te imbraci..(etc…restu la maria pe blog, mult mai frumos explicate)..?!

Am intalnit oameni care mi-au spus ca dragostea vine si in timp…nu trebuie neaparat sa-ti pice cu tronc cineva. Ei bine, mie DA…TREBUIE SA-MI PICE CU TRONC. Nu concep nici o alta varianta. Nu concep sa ies cateva saptamani, sau luni de zile cu un tip de care nu sunt atrasa, doar pentru ca „poate-poate” ma indragostesc de el. Cum sa participi la discutii, cum sa accepti intalniri cu un baiat de care nu te simti apropiata? Mi se pare urat si fata de el, care poate te place cu adevarat…iar tu..tu o faci in speranta unei „indragosteli tarzii”. Daca nu s-a intamplat de la bun inceput…it’s not gonna happen. E nevoie de scantei…de neoane colorate…de zurgalai…de sange care ti se urca la cap, de palme transpirate, de maini ce tremura…