20 de ani. Am ajuns aici. Imi vin in minte o multime de amintiri…Imi amintesc sabotii din blugi adusi din afara, cand aveam doar 3 ani. Imi amintesc salopeta aia mini, verde inchis, pe care o purtam cand aveam vreo 6 ani. Imi amintesc vecinii din Balta Alba. Imi amintesc toti prietenii din Targu Jiu.

..astazi am avut parte de cea mai frumoasa surpriza..nici macar nu a fost planificata..din intamplare, m-am intalnit cu o prietena din copilarie…Colega mea de gradinita, colega mea de banca din clasa intai si a doua…frumoasa mea colega…fata care statea peste strada de scoala si chiar si asa, ajungea mereu ultima..dar nu a fost niciodata cea din urma. Ba chiar era mereu premianta….frumoasa Alexandra. Mi-a declansat o serie de amintiri, revederea asta. Mi-am amintit apartamentul ei, cainele ei balos…mi-am amintit de bunicii ei, la balconul carora strigam de multe ori ” Doamna Popescuuuuuuuuuuu….Alexandra iese afara??”….mi-am amintit covorul ei din sufragerie, cu imprimeu alb-negru…mi-am amintit si de rafturile de carti, facute de tatal ei…si de jocul pe calculator cu animalutele alea din desenele animate…si de ecranul protector de pe monitor, care pe mine ma enerva mereu..mi-am amintit multe vacante petrecute impreuna si tot felul de jocuri la care eram mereu partenere…Ma bucur enorm ca te-am vazut azi, chiar daca ti-am mai zis-o …sunt inca foarte entuziasmata…🙂

Din ciclul amintirilor mele de pana in  20 ani mai am : iesirile in oras cu matusa-mea, cand eram micuta si frumoasa (eram vedeta de fiecare data)…pietricelele sparte in fata blocului ca sa vedem „Sclipiciul” din interior…. primele carti citite si primele melodii preferate…excursiile cu scoala…cu prietenii…cu adevar sau provocare..imi amintesc si cat de trista am fost cand mi-a murit strabunica…imi amintesc si cat de frumos am fost primita la scoala la Bucuresti,in clasa a treia…imi amintesc si prima mea „best friend”…si pe urmatoarele „cinci best friends” …primul sarut, care a fost cam tamp…primul prieten…primul biletel de dragoste-chiaaaaaaaaar….asta era de la Valentin Morie sau Valentin Taifas..ca nu mai tin bine minte care mi-a scris ceva, pentru ca daaa…amandoi ma placeau…prin clasa intai! Imi amintesc si inca mai am toate scrisorile colegilor din Tg Jiu, pe care mi le-au scris cand am plecat de acolo…ca le va fi dor de mine…sa am multe succese..vaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii…o tin minte si pe Anca Farta…singura fata din clasa care era mai inalta decat mine!-tristete mare!…sunt foaaaaaaaarte multe lucruri dragi mie, lucruri vechi de 20 de ani, lucruri care m-au format, care m-au facut omul ce sunt azi :)

Sa fie si urmatorii 20 la fel de hazlii, plini de peripetii si de oameni frumosi, destepti si iubitori care sa imi fie aproape!