Imi plac surprizele. Si prin surprize inteleg ceva placut..in vocabularul meu nu exista „surpriza neplacuta”. Imi place sa pun intrebari, sa cer indicii legat de surpriza ce mi se pregateste…Imi place sa cercetez, sa caut, sa imi fac tot felul de filme. Imi place si atunci cand mi se spune ca „nu…nu am putut sa facem rost de ceea ce iti doreai tu de ziua ta..dar iti luam altceva..o sa-ti placa”……doar ca sa ma puna pe ganduri, pentru ca surpriza sa fie si mai mare cand descopar ca DA, mi-au gasit ce imi doream. Si mai mult imi place atunci cand nu imi doresc nimic in mod special..iar oamenii de langa mine reusesc sa ma „citeasca” si sa ma bucure cu orice mizilic personalizat…

Imi place si sa fac surprize. Imi place la nebunie…planuiesc sa organziez la un moment dat o surpriza de proportii. Vreau sa vad reactia de pe fata omului respectiv. Vreau sa fac bucurii. Vreau sa fiu de ajutor. Vreau sa surprind.