E treaba mea daca sunt naiva. E treaba mea daca sunt sincera. E treaba mea daca am ales sa ma expun pe un blog. E treaba mea daca sunt romantica. E treaba mea daca imi plac secretele altora. E treaba mea daca imi consider prietenele surori. E treaba mea daca sunt dependenta de relatii interumane. E treaba mea daca sunt superstitioasa si prapastioasa. E treaba mea daca oscilez intre optimism si pesimism, dupa cum imi convine. E treaba mea daca nu excelez in vreun domeniu. E treaba mea daca imi place sa-mi analizez visele. E treaba mea daca imi plac toate lucrurile posibile de la accesorii si haine, pana la candelabre, antichitati, parfumuri sau calatorii. E treaba mea daca ma atasez de obiecte imbecile cum ar fi un breloc, un cercel, o guma de sters(cu toate ca nu mai folosesc de ani de zile)…E treaba mea daca ma enervez cand imi dau seama ca fufa de la McDonald’s nu mi-a pus placinta cu visine in pachet. E treaba mea daca ma pilesc la mare si vorbesc mult la telefon. E treaba mea daca prefer o floare in loc de 21. E treaba mea daca pastrez toate rahatisurile de genul biletelor de tren, sau de muzeu. E treaba mea daca imi plac barbatii la costum. E treaba mea daca sunt gurmanda. E treaba mea daca aleg sa-mi tapetez camera cu poze. E treaba mea de cine imi place. E treaba mea daca nu sunt o persoana matinala. E treaba mea!