Cand iti e bine nu ai cum sa nu o urli in gura mare…Iti vine sa faci bannere si flyere (si alte neologisme din astea), pe care sa-ti declari in mod ostentativ fericirea! Si e firesc, daca stai sa te gandesti. Vrei numai veselie in jurul tau, iar veselia ta o poate genera si pe a celor din jurul tau. Prietenii mei sunt fericiti cand ma vad pe mine fericita, chiar daca au problemele lor. Atata timp cat se afla in prezenta mea, isi dau si ei seama ca buna-dispozitie este contagioasa si li se ridica si lor moralul, automat. Nu mi-am dat seama de treaba asta pana de curand, cand un prieten foarte bun mi-a spus, cat se poate de sincer, ca se bucura foarte mult pentru mine, pentru ca ma vede fericita..cum nu m-a vazut de multa vreme. Iar asta mi-a spus-o intr-o perioada uratica a vietii lui…reflecta asupra relatiei lui si nu-i place ce constata. Eu sunt acolo pentru el mereu, la fel cum si el e pentru mine. E mare lucru sa auzi cuvintele astea : „sunt foarte fericit pentru tine, Diana”. Nu cred ca am auzit asta de foarte multa vreme.

Multumesc.