everyday_business__by_chcahlic.jpg

Am multe lucruri care imi plac. Le-am scris pe toate intr-un post, pe la inceput…Dar nu poti spune ca sunt vicii. Ma intereseaza cuvantul asta si tot ce implica. Practic reprezinta lucruri, obiceiuri de care esti dependent..care iti sunt indispensabile.

Tigarile – cel mai frevent viciu. Pentru cei mai multi oameni, in momentul in care vorbesti despre vicii, gandul ii duce automat la acest obicei nesanatos, dar pentru majoritatea, de nelipsit.. Eu zic sa fumati,fratilor daca va place. Sure, vi se ingalbenesc dintii, degetele intre care tineti tigara in mod frecvent la fel, vocea devine mai ragusita, plamanii incepi sa-i simti mai grei…dar ce-i cu asta?!..Daca e sa mori, poate sa-ti puna capat zilelor si o masina care da peste tine din cauza soferului care da vina pentru accident, pe caldura de afara.

Alcoolul – mai periculos decat tigarile. Distruge si psihicul.

Sexul – asta e viciu?!

Cafeaua – yumm!!!Imi place si cu mama, si cu bunica…si cu fetele…si cu oameni pe care abia ii cunosc, si cu Anca…

Netu’ – imi mananca zilele. La propriu.

Si bineinteles ca unii dintre noi, ii consideram viciu pe unii dintre voi. Ne agatam de voi, ne hranim cu povestile voastre si ne implinesc minutele petrecute impreuna.