lo_que_e.jpg 

It just hit me! Bam!

Cand de Paste, m-am spovedit, stiu ca preotul m-a intrebat daca exista oameni cu care nu vorbesc, cu care sunt certata. Din impuls, nu stiu exact, i-am spus ca nu. Dar tocmai mi-am dat seama ca exista. 2. Nu cred ca incetarea  relatilor cu aceste 2 persoane tine neaparat de vreun conflict major…care sa se fi terminat cu ” nu mai avem ce discuta!”. Relatiile, ambele, au murit de la sine. M-am indepartat de cei 2, ce-i drept, in urma unor divergente…dar totul s-a intamplat in timp.

Ea

A nascocit tot felul de barfulite despre mine. A fost prima oara cand mi s-a intamplat asa ceva. Sa se minta in legatura cu mine. Nici nu cred ca mi s-a mai intamplat de atunci. Poate nici nu m-ar fi afectat atat de tare barfa lansata, daca nu ar fi ranit-o pe o prietena. A trebuit sa duc munca de convingere, sa dau explicatii…totul, doar ca sa rectific versiunea distorsionata a evenimentelor dintr-o zi, in Vama. Am reusit in cele din urma sa pun totul la punct. Sa repar. Lucrurile au revenit la normal,mai putin pentru tipa cu barfele.

El

A fost neserios cu una din cele mai bune prietene ale mele. Obsedat, gelos, posesiv…i-a distrus o buna parte din adolescenta. Era langa ea si cand isi invata pentru BAC. That’s what i call a sick relationship…..

Concluzia

Pe amandoi i-am iertat inca de pe atunci. Pentru ca nu pot sta suparata mai mult de o jumatate de ora(MAAAAXIM!) pe nimeni. Ce-i drept, de uitat…mai greu…dar nu port ranchiuna. Asadar, cu ea urmeaza sa ma intalnesc la o poveste despre ea, ai ei, serviciu….iar cu el, la o cafea si o discutie despre filme, pentru ca imi era partener de cinema.

It’s funny how things work out, huh?!