cute__by.jpg 

Cum e cu secretele astea?

1) Secrets are gooooood!

E frumos sa ai secrete. E misterios. Atragi atentia. Lumea e curioasa, intrigata de aerul tau secretos. Toti vor sa descopere mai multe despre tine, asa ca petrec mai mult timp in preajma ta. Mie chiar imi plac secretele, desi nu ma pricep sa le pastrez pe cele legate de mine. Adica atunci cand sunt intrebata ceva despre propria-mi persoana, raspund. Ca fraiera. Nu prea stiu sa ma eschivez. Dar ma auto-educ in sensul asta. Cu secretele altora, in schimb, este alta poveste. Sunt ca un seif fara cifru. Nu poti scoate nici o informatie de la mine. Picture this…la 7 ani, sau mai putin, am reusit sa pastrez secretul matusii mele, ca fuma…si asta sub presiunile bunicilor, care ma intrebau daca stiu ceva despre asta.

2) Secrets are baaaaaaaad!

Sa ai un secret, inseamna sa ascunzi un adevar, un fapt. Asta este in realitate o minciuna under-cover. Daca nu spui tot, daca alegi sa spui numai o parte din intreg…minti.

Lumea se imparte in cei care cred in aceste doua variante. Eu optez pentru prima, desi sunt complet impotriva minciunii. Eu prefer sa cred ca un secret este ceva intim, ca tine de propria ta judecata daca alegi sa impartasesti informatia respectiva cu altii, sau nu.