donu_by_.jpg

Imi plac la nebunie toate lucrurile noi!!! Azi am inceput un nou fond de ten. Imi place sa deschid cutiuta…si sa fie in stare perfecta…ah cat imi plac lucrurile noi! Un ceas nou…cu un cadran fara zgarieturi. Un parfum nou, cu sticluta plina. O bluza noua, care vine perfect. Incaltari noi, squeeky clean. AAAaahh…o tunsoare noua-asta ma binedispune pentru mult timp😀 . Nici nu stiu bine de ce ma incanta asa de tare..poate pentru ca le vreau foarte mult, in sfarsit sunt ale mele…si sunt scoase din cutie. Reprezinta, intr-un fel, un nou inceput. Mereu ma gandesc asa. Cand am un telefon nou (lucru care nu se intampla prea des…dar simt ca se apropie momentul😛 ), imi spun ca de data asta va fii altfel, voi avea mai mare grija de el, nu-l voi mai arunca aiurea prin geanta (unde de obicei se face zob, se loveste de tot ce vrei si ce nu vrei, se zgarie ecranul!). Nu ma tine mult aceasta precautie…si in maxim o luna de zile..ma trezesc cu prima zgarietura de toata frumusetea. La fel se intampla si cu ceasul. Incerc, serios….chiar incerc sa am grija de ele..dar ajung sa ma plictisesc sa fiu precauta, mi se face si lene sa stau mereu sa bibilesc lucrul respectiv..Legat de ceas, chiar nu stiu cum reusesc mereu sa il zgarii asa rapid. Nu e ca si cand as fii copil mic, sa ma catar in copaci si sa-l fac praf. Dar m-am obisnuit cu ideea ca lucrurile noi sunt frumoase doar o perioada scurta de timp. La inceput. Atunci cand inca miroase a nou. Cand incep sa aiba mirosul posesorului, incep sa-i apartina in totalitate, incep sa fie personalizate, incep sa se…ZGARIE (am si eu dramele mele).

In timp ce cautam o poza pentru postul asta, mi-am dat seama de ceva. Treaba asta, cu NOUL se aplica in mai multe aspecte. Tuturor ne place sentimentul de la inceputul unei relatii, cu fluturasii, flirturile si tachinatul. Tuturor ne place prima inghititura de cafea, cand inca are frisca deasupra. Ideea e ca ne incanta noutatea. E palpitanta. Ne schimba starea de spirit. Ne scoate din rutina.