img_6565.jpg 

Asta iarna am gazduit in camera, pe perdea, birou si lampa, o gargarita. Intr-o zi, dupa Craciun, m-am speriat. Nu o mai gaseam. La cateva zile a aparut, cu un puiut cu tot. a crescut si puiutul…intr-o frumoasa gargarita rosie. Mare si grasa. De carti de povesti, asa. In zilele alea vorbeam cu un baiat dragut si i-am spus povestea gargaritei mele. Cum mi-a devenit animal de casa. Cum se uita la mine cand umblam pe birou. Cum, in Ajunul Craciunului, a venit in sufragerie dupa mine si statea pe o crenguta de brad. Cum m-am speriat cand disparuse. Baiatul cel dragut imi spunea ca poate s-a indragostit…si a salvat-o de pe lampa mea un buburuz. Dar chiar si asa eram trista. I-am dat si lui vestea cea buna, cand s-a intors. Saptamana asta mi-a aparut iar o buburuza pe perdea…i-am facut si poze. Incercam sa fac una cat mai artistica…sa o asez pe un converse. Numai ca exact cand statea perfect pentru poza extraordinara pe care urma sa o fac….zbura pe perdea din nou. Nu i-a placut sa fie fotomodel pentru o zi. Nu stiu daca e inrudita cu buburuzele din iarna…dar tot ce-i posibil.

In seara asta mi-a intrat pe geam un fluture. De noapte. Negru si urat. Destul de mare. Am incercat sa-l dau afara pe geam…In timp ce incercam, l-am lovit si pentru cateva clipe am crezut/sperat ca l-am omorat. Dar iar se zbate pe lampa, se strofoaca si ma sperie cu zgomotul aripilor.

Mi-e frica de el. Imi vreau buburuza!