kneeling__by_otti_and_oski.jpg

Cum impaci si capra si varza?

1) Ce faci atunci cand prietenul/prietena nu se intelege cu amicii tai?

E o situatie foarte tricky. Pentru ca, in primul rand, te pune pe ganduri…De ce nu se inteleg? Doar eu si prietenele mele avem aceleasi pretentii de la un baiat (ca sa vorbesc concret si sa nu scriu mereu” el/ea”)…in linii mari. Asa ca de ce nu il plac? Sau el…de ce nu le place din moment ce ele seamana in atatea privinte cu mine?!

Am o prietena care, desi a observat foarte clar ca noi, amicele ei, nu vom petrece niciodata „quality time” cu iubitul ei, nu a parut prea lovita in aripa. She got over it. Dar cu siguranta ceva intrebari au ramas fara raspuns. Doar ca ce raspuns exista, in afara de „Shit happens” ? Pur si simplu unii oameni nu sunt compatibili. Daca, foaaaarte rar, ies la suprafata cazurile rare, in care doi oameni, aparent fara prea multe lucruri in comun, se inteleg…eu cred ca nu ar trebui sa se concentreze pe alte probleme auxiliare…ci doar sa se gandeasca la lucrurile pe care le fac impreuna, cu drag. Iar cat timp nu isi ignora amicii, totul ar trebui sa fie ok.

2) Ce faci cand vine ziua ta si ai mai multe grupuri de prieteni?

Alta situatie urata. Am mai patit-o. Am prieteni din copilarie, prieteni din liceu, prieteni din facultate, prieteni din vacante…sunt grupuri diferite de prieteni. Desigur, cu totii au ceva in comun, ceva ce m-a facut sa ma imprietenesc cu ei…dar ar fii mult prea mult sa-i pun la un loc, de exemplu la o petrecere. Pentru ca nu au avut prea multe tangente de-a lungul anilor…Daca stau sa ma gandesc, unii dintre ei s-au cunoscut, s-au salutat…cu siguranta si-ar da un „buna” chiar daca eu nu as fii de fata. Dar de la un simplu „buna” pana la discutii fortate, de complezenta, e cale lunga. La o petrecere vreau ca lumea sa se simta bine, sa glumeasca, sa rada! Nu vreau sa existe retineri de vreun fel. Numai ca ce-mi ramane de facut?! Cum as putea sa pun fata in fata, asa de-odata…prietenii pe care ii vad, sau macar ii aud la telefon, zilnic…cu prietenul meu bun, la care apelez mai rar…de obicei cand am nevoie de parerea unui baiat. Cum se pupa situatiile astea??Cum???Nu se poate fara stanjeneala? Nu se pot aduce oamenii astia la un loc, fara sa existe momente de tacere penibila?

P.S. pozele le gasiti pe „my deviant” la favourites, ptr ca nu sunt capabila sa le pun linkul!