superstar.jpg 

De multe ori mi se intampla sa ma vad asa cum sunt : un om slab. Si nu  ma suport. Urasc la mine ca sunt influentabila, ca oamenii ma pot convinge usor sa ii cred, sa ii inteleg…sa fac ce vor ei. Si de fiecare data cand o patesc, de fiecare data cand ma las convinsa sa fac ceva ce nu as vrea, sa fac un compromis…ma jur ca va fii pentru ultima oara, ca nu e vina mea ca am ajuns in situatia asta si ca trebuie sa ma descurc cum pot mai bine. Dar adevarul e…ca ma complac in situatia asta, sufar, ma consum si evident ca ajung sa imi incalc promisiunea fata de mine, lasandu-ma calcata in picioare de altii.

Si acum, in Bulgaria, m-am trezit din nou in postura asta…am facut din nou un compromis care a reusit sa-mi distruga buna dispozitie pentru o seara, m-am stresat inca o data pentru altii in loc sa-mi cunosc interesul, in loc sa ma gandesc si la mine. Va suna foarte stupid, dar sper sa fie pentru ultima oara cand ii las pe altii sa-si bata joc de mine. Cred ca ati citit si voi, sau ati auzit macar de cartea ” M-am hotarat sa devin prost „….ei bine, dupa nenumarate experiente neplacute, eu ” M-am hotarat sa devin desteapta! „