img_1006.jpg 

Pur si simplu detest partea cu bagajul. Parca de fiecare data cand ajung in punctul asta, dau de o problema. Ori trebuie sa imi fac un bagaj cat mai micut(eu nu ma descurc cu asa ceva.am nevoie de cat mai multe lucruri din garderoba mea, trebuie sa stiu ca am de unde alege o tinuta, chiar daca sunt plecata 3 zile in vacanta.), ori uit ceva si imi amintesc de obicei pe drumul spre gara(prosop, pasta de dinti, slapi, elasticul de par, brosa care merge la nu stiu ce bluza). Asa ca, de fiecare data cand imi fac bagajul, ajung sa ma smiorcai, ma ia cu ameteli si dureri de cap…toate astea pentru ca nu  ma pot decide la ce bluzite sa renunt, sau pentru ca nu s-au uscat blugii si trebuie sa-i bag o data in geanta.

Imi place la nebunie sa plec, sa umblu, sa vad…sa ma plimb si sa fac multe, multe poze. Imi place si mai mult cand plec in diverse orase/tari…si ajung sa-mi fac cumparaturi de acolo. Cel mai tare se fac cumparaturile din locuri in care nu ai mai fost…magazine noi, pe strazi noi, cu oameni straini care iti zambesc si te invita astfel in boutique-urile lor. Magazinasele micute cu lucruri unicat mi se pare cele mai frumoase. Parca orice obiect de acolo ar avea povestea lui si curiozitatea ma impinge sa le ascult…contra-cost:) 

Pentru asta iubesc Parisul. Il iubesc…mai mult decat oricare dintre voi. Cum descria Leti orasul ei natal, Clujul, ca fiind o frumoasa amanta….asa vad si eu Parisul. Doar ca e ceva mai mult. Parca daca l-as privi ca pe un amant, ar insemna sa-l subapreciez… e mult mai mult…mai degraba imi e suflet pereche. E boem, romantic, galagios, curios, nu are stare, vesnic indragostit de iubire, plin de arome si esente, iti gadila toate simturile si te asteapta mereu…sa-l imbratisezi cu sufletul, trupul si mintea. Ador vinul, branzeturile, tabieturile francezilor, moda, strazile, oamenii, limba, muzica…Nu ma voi satura niciodata de Paris…pentru ca ma completeaza, ca orice suflet pereche…sunt a lui, ii apartin.

[Imi rezerv dreptul de a posta later on, un articol in totalitate despre Paris. Promit ca va fi unul special.]