a_request_by_laguncula.jpg 

LOVE:

-feminitatea

-formele frumoase(corpul gol al unui barbat mi se pare ingrozitor)

-talentul de a pune pe jar un barbat, cu doar putin rimel si parfum,machiajul in general si magia lui:D

-sa fac cumparaturi,sa stau la barfa, sa comentez, sa despic firul in patru(tipic)

-despre noi se scriu cele mai multe si bune carti, inspiram si suntem muze

-durerile facerii-mi se pare un miracol sa poti sa dai nastere unei alte fiinte si consider ca femeia e norocoasa sa poata face asa ceva

-sa fiu rasfatata,alintata, mangaiata, curtata si alte „-ata”

-sa primesc flori, chiar daca-s rupte din gradina…(gestul CHIAR conteaza!)

-sa mi se deschida usa

-cum barbatul isi da jos sapca atunci cand se afla in prezenta unei femei

-cum se ofera el sa imi care bagajul

-cum eu ma prefac ca nu e nevoie si totusi il las

-cum el nu ma lasa sa imi platesc consumatia, desi ma ofer(la modul serios…nu doar intind mana,fals..)

-daca el ma saruta, luandu-ma prin surprindere, eu pot sa chicotesc discret si sa astept linistita urmatorul sarut…(spre deosebire de barbat, care in locul meu s-ar infinge intr-un sarut mai dur pana mi-ar da de inteles ca vrea sa facem sex.)

HATE:

-menstruatia

-epilatul

-pensatul

-pilozitatea in general

-problemele cu „aripioarele”, ” sunculitele”, celulita, vergeturile si toate celalalte nenorociri care cad asupra fizicului unei femei

-ca trebuie sa aud apelative de genul „papusee”, „fataaa”, „iubita”

-cand mi se pune mana pe diverse parti ale corpului, in timp ce merg linistita pe strada

-ca imi fac probleme daca gleznele sunt prea groase, fundul prea mare, sanii prea mici, parul prea ondulat

-ca nu trec peste o relatie cu usurinta cu care poate sa treaca un barbat

-ca sunt prapastioasa

-ca se zice despre noi ca nu suntem bune in spatele unui volan

-ca inca mai sunt femei care accepta sa fie DOAR menajere, bucatarese in propria casa si nimic mai mult. as in o posibila cariera.

-ca plang luni de zile daca nu ma mai iubeste

-ca ma intreb de ce si de cand nu ma mai iubeste pe mine, ci pe ea