img_6185.jpg

Imi place la nebunie sa calatoresc, sa vad locuri noi si vechi, sa vizitez prieteni de departe si sa-mi fac prieteni noi. Tocmai de asta am fost plecata cateva zile la Timisoara. Am fost singura, din pacate…deci drumul de 8 ore a fost un chin. Ma inscrisesem pe net la Studentfest-ul lor si mi-au trimis mail ca i’m in…si ca ma asteapta. La insistentele prietenilor mei din Timisoara, am zis ca merg, in ciuda inconvenientului major: drumul interminabil. Don’t get me wrong, chiar imi place sa merg cu trenul…doar ca de una singura nu e tocmai distractiv. Oricum, din momentul in care am ajuns in gara si m-am intalnit cu Maria, prietena la care am stat, lucrurile au mers struna. Cat am fost acolo, ma tot gandeam cum sa povestesc pe blog, intr-un mod cat mai concis, sumedenia de lucruri prin care am trecut, pe care le-am vazut…Poate ca simt nevoia sa le scriu aici, sa ” ma laud”, tocmai pentru ca am fost singura acolo, fara prietenii din Bucuresti…Asa ca voi structura un picut aventurile mele…so here goes:

Locurile

1) Casa Mariei- un loc boem, o casa de artist asupra careia se vede indeosebi amprenta tatalui Mariei, care sculpteaza minunat. Aceasta casa e atat de frumoasa pentru mine pentru ca e mereu plina (Maria mai are 4 frati)-lucru la care eu, copil singur la parinti, nu pot decat sa visez.

2)Van graff, Irish pub, Papi2 – locurile de stat la o cafea sau un pahar cu vin rosu, de relaxare, povesti,amintiri si bineinteles, barfe. In Van graff e foarte bun frappe-ul cu ciocolata, in Irish pub sunt chelnarii foaaaarte draguti, iar in Papi2 e inevitabil sa nu te intalnesti cu ceva cunoscuti.

3)Unirii si terasele/barurile aferente – e cam „the place to be”. Unirii este cel mai indicat loc out-door de stat la povesti cu prietenii. Am aflat si eu ca oamenii „cool”, de genul skaterilor, frecventeaza aceasta piata. Aici veti vedea numai oameni cu skate shoes, imbracati foarte ok. Terasele din jurul Pietei Unirii, desi  nu erau deschise toate, am vazut cateva masute asezate razlet pe trotuare, foarte dragut, in stilul parizian.

img_6178.jpg

4)Discoland – din cate am inteles, nu e prea interesant in mod obisnuit, dar cum saptamana asta a fost Studentfest-ul, party-urile lor s-au tinut acolo, asa ca DnB all the way. E o cladire destul de inalta, urci scarile, ajungi in capat si trebuie  sa iei o decizie…faci dreapta, la Dnb….sau stanga, la maneleeeee fara numaaaar…Spre surpinderea mea, cele doua grupari nu s-au intersectat, nu au avut loc incidente, cum as fi prezis eu. Discoland a fost destul de ok..muzica nu te prea lasa sa stai jos, chiar de-ai fi avut unde(era full!!!!), oamenii foarte misto, iar baieti atat de draguti pe metru patrat nu vezi in Bucuresti nici o data la doi ani.

img_6323.jpg                  img_6223.jpg

5)Bunker -aici am mai fost si mi-a placut si acum la fel de mult. Joi a pus muzica fratele Mariei, Leizaboy, ca in fiecare joi de altfel. Mai putin tipa nesuferita care m-a ars pe umar cu tigara, a fost foarte tare.

1.jpg

6)The Note -unul dintre cele mai tari cluburi din Romania, cu un design superb, cu ascensor cu peretii transparenti situat chiar in mijlocul incaperii, lumini rosiatice si lumanari asezate in sfesnice. De obicei, aici se stie ca este clubul italienilor veniti la agatat de fete frumoase, si al femeilor frumoase venite la agatat de italieni. Daca va intrebati ce am cautat eu intr-un loc de fite, am fost la un concert al unui dj din Austria, care a venit cu band-ul lui, foaaaarte tare. De la Maria am aflat de ei. Au cantat foarte dragut si in caz ca sunteti curiosi, se cheama DJ PAROV STELAR. Pentru clubul The Note, check it out aici.

img_6196.jpg

Oamenii

1)Familia Mariei – oameni extraordinari, foarte ospitalieri, sufletisti, care te asteapta oricand cu bratele deschise.

2)Maria- o fata minunata, prietenoasa cu toata lumea, always there for me, dar care trebuie sa invete sa fie inimaless-hai mariuca sa invatam impreuna, ca si mie mi-ar prinde bine:P

3)The gang=Gagix – Fete vesele,puse pe sotii, care rad mereu…chiar daca poantele nu sunt amuzante, nu ai cum sa nu razi de rasul Anei. Hmm..chiar…vreau sa stiu cat de tare rade Ana de Julie, dupa ce vede acel hicky:D

4) Paul – un baiat foarte dragut care s-a purtat exemplar. This keeps getting better and better;)) I-am cunoscut si copia fidela de data asta, pe Silviu. Un pic ciudat sa stai intre frati gemeni (identici), dar fun:P Data viitoare promit sa-ti las un suvenir;)

Schematic, asta a fost Timisoara in 4 zile. Cred ca asta a fost numarul magic, pentru ca tot 4 a fost si numarul de ore de somn pe noapte. Dragilor, va astept la Bucuresti, sa va intorc favoarea…

Multumesc pentru tot, timisorenilor!