otrava.jpg

Azi, dupa cum spuneam, am mers cu masina la facultate. Eram la un semafor si vorbeam cu prietenii mei. Unul dintre ei tocmai ma supra-numise ca fiind o persoana „urbana” si incepusem sa dezbatem subiectul. Mi se parea haios sa fiu caracterizata astfel de catre prieteni…la radio ascultam Guerrilla si ne amuzam la poantele lui Dobro si Craio. Eu una, incercam sa trag cu urechea cat mai atent ca sa-l aud si pe Matei (:D). Am vazut in dreapta un camp verde, plin cu papadii si am scos automat aparatul foto. Dar mi-am dat seama ca nu ar iesi o fotografie grozava. Cand am intors privirea in stanga, am vazut un geam prafuit, mazgalit in fel si chip. Mi-a sarit in ochi un singur cuvant: OTRAVA. Nu mi-a venit sa cred. Automat am deschis geamul si am facut o poza. Deja amicii mei radeau de mult…de mine…si de cat de „urbana” sunt cu fotografiile mele de neinteleasa, care surprind Bucurestiul in stare bruta. Eh…ce stiu ei de otrava?!😛

[later edit]

nu m-am dat jos din masina sa scriu eu cu degetul pe geam!!!deci sa fie clar…

si nu e facuta pe calculator.