4wef7y72.jpg 

M-am saturat de strategiile astea dintre ea si el. „Cum sa fac sa vina el la mine? Trebuie sa-l determin sa-mi ceara numarul de telefon.” Numai tampenii. Deci m-am saturat de lupta asta intre sexe. Uneori am senzatia ca se tine scorul si ca cineva chiar e curios sa afle cine va iesi invingator. Nu ii spune prima ca il iubesti…esti femeie, ce Dumnezeu…asteapta sa-ti spuna el primul. De cand suntem mici, noua fetelor ni se baga in cap prostiile astea. Care poate in fond si la urma urmei nu sunt chiar tampenii, doar ca societatea ne impinge atat de departe incat nu mai facem diferenta intre atuurile feminitatii si arme imptriva rasei masculine! Nu doar o data am spus „gata!am obosit! de ce nu pot lucrurile sa fie simple?”…De ce trebuie sa il fac gelos? Nu ar trebui sa ma iubeasca chiar daca nu ma plac alti barbati? De ce trebuie sa arat uluitor cand ma vad cu el? Nu se presupune ca in ochii lui sunt mereu frumoasa? Nu inteleg…

Mi se pare stupid mai ales pentru ca ma uit la televizor si exact asta vad ca se promoveaza. Pe PRO cred, tocmai ma uitam la un film…care cred ca e difuzat a 3a oara. Povestea unei tipe, cu regula ei de 10 zile in care reuseste sa-si convinga iubitul sa o ceara in casatorie. Lucru care mie din start mi se pare stupid…”sa-l convinga”. Daca trebuie convins, inseamna ca it’s not meant to be! Asa ca treci peste, revino-ti in fire…desparte-te de el daca tu vrei casa si copii, iar el nu. Nu sta intr-o relatie moarta, doar de dragul de a sta cu cineva, sau mai grav…pentru ca ti-e teama de singuratate. Revenind la filmul foarte prost de la televizor, credeti-ma…se poate si mai rau. Tot azi, am vazut la tv (da, stiu..m-am uitat la prea mult tv azi!) o emisiune pe MTV. Incep sa imi dau seama ca emisiunile unui post de muzica nu sunt prea inspirate. Lasa cribs si pimp my ride…tampenia despre care va vorbesc se cheama „a virgin’s diary” sau ceva de genul asta. Se ia una bucata fata de 15/16/17 ani maxim…din Londra…si biata imbecila e filmata cam tot timpul. E incredibil cum emisiunea asta arata cat de ok, ba chiar „cool” este sa ai 16 ani si sa fii ahtiata dupa sex. Azi de exemplu, au aratat o tipa de 17 ani, foarte frumusica…dar saraca, slaba de inger! Ea e tanara si vrea sa profite…ea nu vrea o relatie, ea vrea sa flirteze cu toti tipii din club (si da, reusea chiar mai mult decat atat!). Dar vai! Cum va reusi sa-si piarda virginitatea, din moment ce nu vrea o relatie?!?!?OROARE! Pana la urma se intalneste cam o saptamana cu un tip, se culca cu el, il paraseste dupa doua zile, iar dupa inca o saptamana, se culca cu altul. Si toata povestea asta, bineinteles  ambalata intr-un frumos ambalaj „cool”. Totul pare foarte tare domne’! Mai,mai ca-ti vine sa faci si tu la fel…numai de-ai avea 17 ani din nou! ABSURD! Macar de-ar fi bagat si o replica acolo despre „safe sex”….macar atata! dar nu..mai bine lasa…

Dragelor…sfatul meu e sa nu credeti tot ce vedeti la televizor! Think for yourselves once in a while!