bubbles.jpg

Dana m-a rugat sa scriu despre baloane de sapun. Asa ca am incercat sa ma gandesc la ele. Si in mod ciudat, nu mi-am amintit decat mai tarziu de clasicele baloane colorate, cu tubul verde sau roz fosforescent…si cu capacul avand in interior incorporat un joculet stresant cu o biluta metalica pe care trebuie sa o plimbi intr-un labirint. Nu. Mai intai mi-am amintit de copilarie. Mi-am amintit apartamentul nostru din Balta Alba. Apartamentul cu doua camere, fara balcon, apartamentul cu peretii cojiti si ingalbeniti, cu perdeaua din sufragerie pe care acum as caracteriza-o printr-un singur cuvant: retro. Imi amintesc si bucataria de 3m/3m…cu fotoliul verde care ocupa jumatate din spatiu…si casetofonul care statea sprijinit pe spatar.

[La casetofonul ala canta ” I wanna be with you, I wanna be with you baby..” iar eu, singura acasa cu mama, incepeam sa dansez. Radeam cu ea si dansam. ]

Imi mai amintesc si cum ma imbraca mama. Cum imi punea ciorapiorii albi, cum imi impletea parul…imi amintesc pantofii ei cu toc. Da, pe atunci purta tocuri, oboseala nu o ajunsese inca. Incercam si eu sa-i port prin casa. Si imi amintesc si cutia ei cu bijuterii. O are si acum. E o caseta din lemn…pe atunci ma fermeca. O deschideam si gaseam culori, obiecte pretioase, care straluceau si dintr-un motiv sau altul, nu ma saturam sa le admir, cu toate ca le stiam pe de rost demult. Nu stiu de ce, dar toate amintirile mele legate de apartamentul ala si de perioada petrecuta acolo, sunt insorite. Nu imi amintesc sa fii plouat vreodata. Stiu cand ma ducea mama in curtea scolii de peste strada…si ne jucam cu o minge de tenis. Stiu cand ma ducea tata sa-mi aleg o caseta cu desene animate pe care sa mi-o inchirieze. Vai…tata…intr-o zi a trebuit sa merg cu el la birou, si mama plecase inaintea noastra. A trebuit sa ma imbrace el. Stiu ca mi-e impletit de vrei 3 ori parul pana sa arate decent. Cand am ajuns la birou, mi l-a refacut secretara:). Imi amintesc cum seara, ieseam toti trei la restaurant, la Z. Imi amintesc prima oara cand le-am zis alor mei ca daca suntem trei oameni in familie, ar trebui sa ne pupam de trei ori…au zambit,dar pana la urma asa a ramas:). Imi amintesc cum seara, stateam in pat, si mama imi citea povesti, plimbandu-si degetul pe carte, in acelasi timp. Imi amintesc si cum imi facea baie. Cand s-au intors dintr-o vacanta din Franta, au adus spumant de baie (la noi nu era inca)…si uite asa descoperise mama o noua joaca pentru mine…cu spuma. Uite la asta m-am gandit Dana,atunci cand mi-ai spus de bubbles. La spumantul de baie.

Cat despre baloanele la care te refereai tu…recunosc ca am si acum in camera un tub din ala fosforescent…e verde si fac si acum baloane:)…am visat mereu la chestiile alea smechere mai mari, care fac mai multe baloane deodata si de marimi diferite. Parca pe cartoon network le faceau reclama. Mmmm..da…ce  tare! Si acum as mai vrea una! Dadadadadaaaaaa….mi s-a facut pofta! Ah si nu suportam cand mi se termina solutia aia…si pana sa imi iau altul, eram nevoita sa il diluez cu sampon sau prostii….bleac…

juju1.jpg            moi1.jpg

                    

coltzino1.jpg         bubbles1.jpg

..pozele le-am pus azi, pentru ca dupa articolul  asta am avut pofta de facut baloane…pacat ca solutia aia era „fake”…nu prea ieseau baloanele.uite totusi ce a iesit..aaa..si mane, in caz ca citesti, cu tine nu am pus poze pentru ca tu ne-ai enervat azi, ti-ai jucat foarte bine rolul de mama stresanta, care nu-si lasa copiii sa se joace!hm!