summer_kiss_by_muszka1.jpg 

O fata agata un baiat-Am observat ca in privinta acestui subiect, baietii se impart in doua categorii: cei care ii intorc spatele tipei, fiind complet scarbiti de gestul ei…si cei care sunt fermecati pur si simplu de curajul de care tipa a dat dovada.

 Stateam de vorba cu un tip care imi spunea ca pe el il da gata o fata care isi ia inima-n dinti si vine la el sa initieze o  discutie. Sincera sa fiu, acum daca stau sa ma gandesc…chiar iti trebuie putin curaj pentru asa ceva..curaj sau cubalibre…bineinteles, in cazul in care chiar iti place persoana respectiva, pentru ca daca o faci din plictiseala, o faci mult mai lejer,no stress. Anyway,revenind la baiatul din povestea mea, imi mai spunea ca nu suporta o tipa care face pe hard-to-get inca din prima seara. Adica se duce la ea, face el primul pas, si ea il refuza de vreo 2 ori pana sa accepte. Uite de asta nu am mai auzit. Adica sa vina la mine tipul la care m-am holbat toata seara, iar eu sa-i dau cu flit!…dubios. Dar cica el a patit-o.

Then again, mai avem si un alt gen de baieti. Cei care raman socati de „tupeul” tipei care vine la ei. Sunt absolut de acord ca depinde si de situatie…mai ales daca ne uitam pe blogul lui otrava si citim articolul „papusa,bagam un kant?”-articol in care ne demonstreaza ca exista si femei care vor sa agate intr-un mod deplorabil si disperat. Dar daca ar fi sa facem abstractie de acel caz izolat…eu chiar cred ca sunt multe tipe care pur si simplu cer un foc, sau fac o glumita si reusesc sa intre in vorba cu un tip, iar pe aceste domnisoare le admir! E adevarat,chiar e nevoie de curaj!…

Sunt curioasa ce pareri aveti voi on the matter…asa ca lasati-mi gandurile voastre intr-un comment, let me in on your little secrets!:D