_books_by_funkeymunkey17.jpg

am intrat pe blogul lui chirila, sa vad ce noutati are. am ramas placut surprinsa de ideea pe care a avut-o pentru blogul lui si anume, 21 de cuvinte…cele mai importante 21 de cuvinte pentru tine. cele 21 de cuvinte care te definesc, fara de care nu poti…asa ca m-am conformat. i-am lasat si eu un reply cu ale mele 21 de cuvinte. va las si voua aceeasi sarcina…intrati pe blogul lui, lasati-i un reply…si sa vedem ce se intampla. definiti-va in 21 de cuvinte!

Nu trebuie decat sa trimiti cele 21 de cuvinte care te reprezinta.Si sa duci mai departe acest joc.Te-ai gandit ca in toata lumea asta s-ar putea sa existe o persoana care alege aceleasi cuvinte ca tine?”…zise Chirila.:)

va las cu ale mele 21…

1)Dumnezeu
2)parinti
3)prieteni
4)arta
5)a visa
6)a iubi
7)mangaieri
8)nostalgii
9)secrete
10)vara
11)sensibilitate
12)romantism
13)superstitii
14)a face dragoste
15)libertate
16)sinceritate
17)lacrimi
18)imbratisare
19)culori
20)rasete
21)jumatate(din intreg…intelegi tu)