rainy_days_by_larafairie.jpg

Today is not a good day for science.

In primul rand, am inceput ziua asta cu stangul pentru ca nu m-am trezit sa merg la facultate. Nu am auzit ceasul. Bine,recunosc…l-am auzit si l-am oprit. Aveam si eu planuri pentru azi…s-au dus naibii toate. In principal, din cauza vremii. Ploaia asta ma da peste cap. In general, cand iau parte la discutiile „despre vreme”…spun ca anotimpul meu preferat este vara. Pentru ca asa si este. Vara e cald si frumos…hainele sunt subtiri si ocupa spatiu putin in bagaje, vara merg la mare si stau ca larva la soare, seara se lasa racoarea si chiar si asa imi permit sa ies in oras fara geaca.uhh…ce bine e vara…Primavara imi place sa vad pomi infloriti…oameni care incerca,dar de cele mai multe ori esueaza sa-si  aleaga tinuta potrivita pentru vreme de afara..imi place ca se deschid terasele in care o sa-mi pierd toata vara, imi place ca in sfarsit pot purta din nou conversii..si imi place ca se lungeste, putin cate putin, ziua. Dar ceea ce urasc la primavara asta este excesul de ploaie din ultima vreme. De cateva zile nu se mai opreste. Ma deprima GRAV si parca nici nu-mi vine sa ies din casa. Si totusi trebuie sa o fac. Ploaia ma transforma intr-o persoana anti-sociala. Acestui fenomen, daca ma intrebati pe mine, i se aplica urmatorul procedeu: mai rarut e mai dragut. O ploaie ocazionala, e chiar bine venita. O zi din cand in cand, in care sa stai acasa, sa-ti iei liber si sa lenevesti in pat cat iti pofteste inima… sa dormi pana tarziu, sa mananci mult si sa te uiti la televizor. Dar nici chiar asa…omul nu-si poate lua o saptamana libera!

Plus ca nu mai suport baltile astea!!!Ma omoara!…Mereu mi se uda blugii pana la genunchi…au si nervii mei o limita! In autobuze devine insuportabil. Oamenii nu deschid ferestrele alea micute si inguste pentru ca ploua inauntru, asa ca, implicit se creeaza un efect de sauna. So, in autobuze caldura mare…..afara ploua de rupe.Hmmm..super!Plus imbuzeala din tot orasul..care nu imi explic cum de se agraveaza in momentul in care incepe sa ploua.

Stiu, subiect tampit. Dar nu mai suport!!!!!