crying.jpg 

Ma intrebam azi, in timpul unui curs…oare cat de des plange lumea?o data pe saptamana?..pe luna?

Eu una, nu am fost copil plangacios…Stiti cu totii copiii aia nesuferiti, care una-doua plangeau. Ei bine, eu faceam parte din grupul celalalt de copii…care le strigau „plangaciosule!!!” si eventual ii mai si aratau cu degetul(da,stiu ca nu e frumos…nu se intampla prea des oricum…stati linititi,am fost copil cuminte). Poate tocmai de asta plang azi cu atata usurinta..lacrimi acumulate de-a lungul anilor.nu?!…tot ce stiu este ca mi se intampla uneori sa am  o zi grea… simt ca se acumuleaza stres…si ceva,ori la scoala, ori in privinta corazon-ului, imi pune capac. Izbucnesc intr-un plans necontrolat, isteric si cu suspine. Cred ca e o descarcare. Cel putin asa mai aud prin stanga si prin dreapta. Mai am prietene care o mai patesc, la fel ca si mine. Nici eu nu stiu bine…cred ca o data pe luna,poate la doua luni, mi se intampla.

Ca sa consemnez ultima mea doza de lacrimi…aseara!aseara am plans ca o fetita mica atunci cand ii cade inghetata pe jos, chiar dupa ce si-a cumparat-o.(da,am patit-o!)…am plans la sfarsitul unui film in care Denzel moare.Joaca un criminal care razbuna moartea unei fetite pe care o avusese in grija.Joaca atat de bine (ce vreti?!e Denzel!…) incat, nu stiu daca vedeti ironia in povestea asta, dar am plans moartea unui criminal!…

Daca vreti sa stiti ultima oara cand am plans din cauza problemelor sentimentale…hmmm…cred ca a fost acum vreo saptamana. A fost exact starea descrisa mai sus…stres+sexul opus+scoala+taranii din autobuze+traficul la care incep sa cred ca devin alergica+criza de identitate+bad luck+bad timing=LACRIMI IN HOHOTE!….Ziua urmatoare am ramas cu ceva sechele…ceva ganduri care nu-si gasisera consolare in suspine. Dar deja in a treia zi, eram fresh! Asa ca, mie cel putin, imi face bine ocazional o perioada in care sa-mi vars nervii,ca sa fac loc de formare altora.

Sunt curioasa…voi cum functionati?

P.S.

Bineinteles ca motivele pentru care o persoana plange sunt numeroase..tristete,bucurie,feel free to talk about whatever makes you cry!