passagere_by_audeladesombres.jpg

ciocolata-sexul-caramelul-somnul-cafeaua-laptop-celebrity gossip-fashion-oja visinie sau rosie-all things retro-dantela si broderiile-pozele alb.negru-parfumurile-superstarurile si conversii albi-blugii-advertising-nichita stanescu si boris vian-marea si plaja-rue muftard in paris-standup comedy-buchetele mari de trandafiri rosii inveliti in hartie(nu creponata!!hartie banala,ca de ziar)-inelele gen verigheta-vara-ramele foto-sa stau in casa si sa ma uit pe geam cand ploua-accesoriile de orice gen(margele,cercei,brose,bratari,inele)-filmele de orice fel-sa imi tina El mana pe picior,cand stam jos-un anumit ceas de la calvin klein-secretele-sa cumpar cadouri-mancarea-telefonul mobil-ipodul-fierul forjat-sa dansez-televizorul-mustul-hainele vintage-hugs-aparatul meu foto-lenjeria intima neagra-dobro,craio si matei dimineata,cand ma fac sa rad intr-un autobuz plin-sa ma plimb noaptea prin oras-sa dansez cu EL cand nu avem muzica-locurile decrepite-targu jiul cand ploua-clujul,timisoara si sibiul-peretii camerei mele,tapetati cu poze-barfele cu fetele-baietii,vesnica noastra sursa de barfa-….and last but not least…L.O.V.E. –dupa cum mi-a spus cineva o data, chiar sunt indragostita de iubire,dependenta de starea pe care o induce…

p.s.

in caz ca imi mai amintesc ceva,voi completa;)