Lily Allen LDN Video

incep sa cred ca eu si bucurestiul avem o relatie similara cu a lui carrie bradshaw cu new york-ul(asta pentru cei care s-au uitat la „sex and the city”). adica uneori, orasul imi e potrivnic,se razvrateste impotriva mea, imi arunca toti cersetorii in fata,la picioare imi pune toate baltile si gropile, ma sufoca in autobuze si incearca sa ma lase fara telefonul mobil,folosindu-se de un individ dubios cu un cutter in buzunar. uneori ma deprima inca de dimineata, cand vecinul de la etajul 2 da cu bormasina exact deasupra patului meu, continua cu taranii din blocul vecin care incep ziua cu manele la maxim, nu se da batut si imi aduce in cale,cat e ziua de lunga, doar oameni uraciosi, posomorati, incruntati si chititi sa isi razbune necazurile no matter what. Bucurestiul reuseste sa ma deprime cel mai tare prin rautatea oamenilor din jur si ma socheaza prin  amaraciunea si cruzimea pe care o vad in privirile pensionarilor.

in schimb Bucurestiul ma ridica atunci cand imi incep ziua in liniste,cu o cafea,pe la pranz…fara prea multe claxoane atunci cand ies pe strada…cu un autobuz gol,eventual si un scaun liber…Bucurestiul ma rasfata cand e soare, cand imi arata doi indragostiti care rad pe o banca, sau copii care se joaca.Bucurestiul ma incanta atunci cand nu vad mizerie, vad flori, atunci cand vad frunti descretite si fete inveselite…imi aminteste si de copilarie atunci cand vad mazgalit cu creta roz un sotron stramb.

in timp ce descriam realatia mea cu minuntaul Bucuresti..ascultam o melodie care merge la fiiiiix!!!…plus ca pe Lily Allen o iubesc mai nou…ascultati-i piesa NOT BIG….geniala!…intre timp…va las cu LDN…enjoy!