i__ll_protect_your_heart__1_by_art_ifice.jpg

am primit o tema. am vorbit cu Doru sa facem o smecherie. el imi da mie o tema pentru blog si viceversa.asadar asta imi e tema…

evident ca toate etapele vietii isi au frumusetea si farmecul lor,dar din punctul meu de vedere,draga Doru, etapa cea mai frumoasa se afla undeva in perioada adolescentei. eu consider varsta de 17 ani ca fiind cea mai frumoasa.si nu spun asta pentru ca la 17 ani m-am simtit eu cel mai bine,pentru ca sincera sa fiu, nici nu imi amintesc evenimentele de atunci. dar de fiecare data cand stau sa ma gandesc, imi dau seama ca la 16 ani esti parca prea copil, iar la 18 deja major.asa ca daca as putea sa am vesnic 17 ani as fi cea mai fericita.

dar ca sa ma axez pe tema ta..hmm..acum serios,ce dezavantaje pot exista in perioada copilariei?!?totul e frumos,toata lumea are grija de tine,toti te rasfata(mai mult sau mai putin).incerc sa vorbesc la modul general,pentru ca sigur ca exista si copilarii nefericite.chiar mi se intampla uneori sa ma simt tare copilaroasa si sa vreau sa fiu luata in brate,rasfatata…si parca atunci mai mult ca niciodata vreau sa fiu copil din nou, pentru ca atunci cand esti micut, nu esti niciodata singur,cineva te tine mereu de mana.alte avantaje ar mai fii ca nu trebuie sa te uiti tu in 5 directii cand traversezi-se uita altcineva pentru tine, nu trebuie sa pui si sa strangi tu masa-pentru ca nu ajungi la masa/pentru ca le e teama ca o sa spargi farfuriile(aici intra si restul treburilor gospodaresti), nu pierzi o jumatate de ora in fata sifonierului gandindu-te cu ce sa te imbraci-pentru ca vine cineva si alege hainele pentru tine, nu ai dusmani-pentru ca nu stii ce sunt aia, nu te doare sufletul-pentru ca nu ai fost indragostit INCA,iar lista continua.dupa cum ti-am spus draga Doru, dezavantajele copilariei eu nu le gasesc…let me know if you do.

maturitate…hm!dezavantaje: auzi de existenta banilor ceea ce duce la toate nenorocirile posibile…discriminare pe baza clasei sociale, complexe dobandite de pe urma unor lipsuri ce nu pot fi acoperite decat pe cai financiare…toate nenorocirile isi au sursa in BAN.iar maturitatea,pe de-o parte asta inseamna…dar pe de alta, avem avantajul major,singurul pentru care, din punctul meu de vedere, se merita sa te maturizezi, e dragostea. sa ajungi sa o cunosti. sa fii indragostit si sa ti se raspunda la sentimente. eu chiar functionez pe principiul lui preda: daca dragoste nu e,nimic nu e.asa ca nu concep o viata fara iubire.iar maturitatea inseamna si sa stii cum sa iubesti…

frumoasa tema,Doru.multumesc…e cam tarziu,eu cam obosita…dar daca nu scriam acum,nu stiu cand mai aveam timp…asa ca scuze,sper sa nu am gafe in exprimare si sa fiu cat de cat coerenta.