hurt_by_duhitsmia.jpg

bravo, frate. ati reusit sa ma faceti sa ma simt prost. da,da…voi astia cu blogurile voastre…am zis sa mai vad si eu ce scrie lumea,sa vad cum functioneaza mecanismul. ma complexati toti!! majoritatea scrieti frumos despre absolut orice. si ma enerveaza chestia asta. plus ca iar sunt in punctul in care imi blestem zilele ca am facut blogu asta pentru ca 1)nu am despre ce sa scriu.2)imi pierd rabdarea.3)sunt altii care se pricep-de ce sa le iau oamenilor painea de la gura?ma mir si ca am supravietuit pret de cate…3,4 posturi?!…ufffff….

cred ca in subconstient am sperat ca blogul asta sa fie o incercare pentru mine. sa imi demonstrez mie insami ca pot sa fac asta,ca pot sa ma tin de ceva. pentru ca, in cazul in care inca nu v-ati dat seama, am probleme GRAVE cu rabdarea. sunt genu de om care se apuca de multe dar termina putine…geamanul tipic,recunosc!

cand dai de greu vezi care iti sunt cu adevarat prietenii…sa va vad acum…care ma sustineti…hm!

p.s.

deja am inceput sa aberez..:-s