am fost in timisoara acum o saptamana,cam asa.trebuia, evident sa scriu ceva aici si despre asta..pentru ca mi-a placut foarte mult.de ceva timp am observat ca am microbul asta…al calatoriilor.asa ca atunci cand o prietena mi-a zis „hai la TM”,am zis „haaaai!!!”.m-am cazat la o alta prietena,care a avut grija de mine acolo,mi-a facut turul orasului ziua,si turul cluburilor noaptea;)).

a fost o faza foarte draguta cand am pleacat dintr-un club intr-o noapte,eu m-am infofolit bine(era f frig afara),ca sa se amuze bine pe seama mea restu prietenilor care erau cu noi pentru ca nu facusem decat sa traversam o strada.da,da…la ei se pare ca majoritatea cluburilor sunt pe un fel de lipscani la noi. ceea ce e foarte tare cand stai sa te gandesti la banii de taxi pe care ii economisesti.

muzica pe mine m-a incantat acolo.am iesit joi,vineri si sambata si in fiecare seara era cate un party, cate un dj care punea muzica lucru care implica mai mult decat un simplu playlist in winamp.foarte dragut.in curand sper sa fac rost de o melodie care mie imi place foarte mult si o sa o pun aici, sa se bucure tot omu care imi trece pragu…piesa ii apartine lui leizaboy, daca ati auzit de el.daca nu, veti auzi cu siguranta pentru ca el va face warm-up la nickodemus la sfarsitul lunii;)

va las si cateva poze de la TM,sa va delectati:)

frumoasa mea gazda…dance me ‘till the end of love(genu ala de atitudine)

 img_5589.JPG

girlies

retush-bunker-1-copy.jpg          

tm by night                            tm by day                                

img_5379.JPG           img_5540.JPG