Data viitoare cand cunosti un baiat, cere-i CV-ul. CV-ul amoros, desigur. Fiecare barbat ar trebui sa vina cu o hartie lipita de piept, o hartie care sa iti spuna ce angajari a avut in trecut (relatii), scrisori de recomandare (din partea fostelor…marturiile lor), motivul pentru care a fost concediat (adica de ce i s-au dat papucii) si restul detaliilor picante.
Un asemenea document ar fi cu adevarat de folos in cazul in care ar fi legalizat, stampilat, aprobat,etc. Ai avea siguranta ca macar ce scrie acolo, negru pe alb, este adevar si nu minciuna.
Firea umana e supusa greselii. Cu totii spunem minciunele, fie necunoscutiilor, fie celor dragi. Unora pentru ca vrem sa-i evitam, vrem sa ne eschivam…altora pentru a nu-i rani, pentru a-i proteja. Majoritatea minciunilor isi gasesc justificare.
Singurul om care din punctul meu de vedere merita condamnat pentru minciuna, este cel care minte dintr-o placere sadica, cel caruia ii place sa urmareasca efectul minciunii sale cum se rasfrange asupra celor din jurul sau. Ce e de facut in cazul acestuia? De ce nu sa nu vina cu CV-ul infipt in frunte? De ce sa nu merite cei din jur sa stie cu cine au de-a face? Ar preveni multe rani inutile, ar economisi timp…ce-i drept, ar deveni persona non grata dar ganditi-va numai la toti oameni cu care ar veni in contact, toti cei care ar vedea din timp ca au de-a face cu un mincinos cronic!
Daca gasesti un vierme in salata, ce faci? Il arunci in gradina, sa gaseasca alta planta pe care sa o distruga? Sau infigi cutitul in el?…Asta e dilema si cu mincinosul. Pacat ca nu-i putem infinge CV-ul in frunte…pacat ca e in libertate.





98 comments
Comments feed for this article
iunie 3, 2008 la 11:21 pm
xor
Chemam deratizarea.
iunie 3, 2008 la 11:22 pm
moi non plus
bai deci io am pretentii mari da? eu vreau CV-ul in anumit format iar daca imi vine cu vreun template luat aiurea (de pe net) i-l indes pe gat…muhahahahahahaha
iunie 3, 2008 la 11:22 pm
moi non plus
xoro…cheama hingherii mai bine:))
iunie 3, 2008 la 11:24 pm
notalent369
iunie 3, 2008 la 11:24 pm
irina
iunie 3, 2008 la 11:26 pm
peculiarme
Gizas, Diana, daca ai sti ce-a facut in trecut fiecare, ai ramane singura.:)
Cred ca e o curiozitate si uneori e bine sa ramana asa. Pledez pentru adevar, insa dezgroparea trecutului n-a adus niciodata nimic bun.
Cat despre partea cu cutitul, da, hai sa-l infigem. Tu aduci cutitul, eu il infig. Sunt deja doi pe lista (am fost draguta si am pus unul de la mine si unul de la tine). Mai adaugam?:)
iunie 3, 2008 la 11:30 pm
notalent369
hahhaahahahah, dodo esti o scumpa. deocamdata raman la numarul asta. 1. imi place sa cred ca mai rau de atat nu se poate.
irina, am vrut sa-ti dedic postul, dar sunt acuzata pe nedrept dupa aia in legatura cu niste treburi. urmeaza un post din care o sa intelegi mai multe.
iunie 4, 2008 la 12:23 am
xor
am si eu cativa, pot sa-i insir? mi-au frant inimioara pe la 14-15 ani, merita sa fie pedepsiti
)
ah, si pustiul de care eram indragostita la gradinita si-o merita, mi-a tras un pumn de mi-a spart buza.
)
iunie 4, 2008 la 12:25 am
Melina
teoretic, cv-ul il afli pe parcurs. asta in cazul normal. pana la urma, anumite lucruri chiar nu e neaparat nevoie sa le stii. oamenii mai fac greseli, mai invata ceva din ele si poate nu le mai repeta.
. plus ca anumite lucruri sunt uneori prea dureroase ca se le spui chiar asa oricui.
si, pana la urma, nu e bine sa stii totul de la inceput. e nevoie si de putin mister
cred ca ti-am raspus putin prea serios, dar oricum foarte tare ideea
))))
iunie 4, 2008 la 12:29 am
andrei
ca sa fim echitabili trebuie dezvaluit si profitul :-p
iunie 4, 2008 la 12:33 am
notalent369
melina, sincer..daca te-a mintit vreodata un tip cu nerusinare, pana in panzele albe…nu ai cum sa spui ca vrei mister. lasa-ma cu sinceritatea, ia misterul..n-am nevoie de el.
andrei, hahaah…esti economist?..
xor, pedepseste-i pe toti.
iunie 4, 2008 la 12:36 am
xor
PIRAMIIIIDAAAAAAA, LAAAA ATAAAAAAAAAAC, OSTENII MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!
iunie 4, 2008 la 12:39 am
notalent369
mwhaahahahahahahahahah…se lasa cu varsari de sange
iunie 4, 2008 la 12:47 am
andrei
@notalent369 sunt echilibrat :-p
iunie 4, 2008 la 12:51 am
notalent369
eu zic sa ajungem sa vedem oamenii cu cvul in brate prin oras, dupa aia vorbim si de profit. one step at a time.
iunie 4, 2008 la 12:55 am
andrei
@notalent369 profitul din trecut si cliseul: “(unde) cu cine te vezi peste 5 ani?”
)
iunie 4, 2008 la 1:08 am
Melina
nu m-a mintit nimeni inca si momentan nu prevad un viitor in care sa apara un cineva care sa ma minta
iunie 4, 2008 la 1:09 am
notalent369
asa sa-ti ajute Dumnezeu
iunie 4, 2008 la 2:40 am
Mihai
uite ca viermele din tequilla e de dorit!
iunie 4, 2008 la 9:44 am
fanitza
diana, tu gândeşti prea în viitor, revin-o cu picioarele p pământ!
chestia cu cv-ul nu se va întâmpla înainte ca toate străzile să fie supravegheate cu camere video, iar ordinea şi legea să funcţioneze eficient.
mincinoşii nu există numai într-o relaţie… există şi în viaţa de zi de zi. când am avut de a face cu un mitoman, am ales să îl distrug pas cu pas, până nu îi va mai rămâne decât minciuna. însă, deşi am cam reuşit, am subestimat tipul de om, şi am cam luat-o şi eu la ricoşeu.
priveşte punctul negativ al ideii tale: dacă eu aş veni cu “cv-ul amoros” la tine, ai insinua că mă dau la tine!
iunie 4, 2008 la 12:00 pm
moi non plus
come on lume…e metaforic…ideal este normal sa stii de la inceput cu ce tip de om ai de-a face dar aici o dam in utopii. Depinde de tine sa poti sa obiectivezi si sa poti sa identifici mitomanu. Ceea ce e greu, iti trebuie antrenament
iunie 4, 2008 la 12:03 pm
notalent369
bai fanitza, sincer, prefer sa ma simt agasata de atatea cv-uri, decat sa fiu ranita la fiecare relatie. stiu ca nimic din ce am scris eu nu e realizabil, ca e un post oarecum utopic…cel putin pentru mine, pentru ca vad ca nu toata lumea e de acord, dar e doar o idee…o idee in privinta mincinosilor.
faptul ca mincinosii nu exista numai intr-o relatie, cum spui tu, e perfect adevarat…dar mie minciunile din cazul asta mi se par cele mai dureroase, pentru ca te ating la un nivel mult mai personal, nu cred ca trebuie sa dezvolt subiectu, ma indoiesc ca ai scapat de minciunile cuiva.
mihai, nah ca la asta nu m-am gandit.
iunie 4, 2008 la 1:24 pm
Mihai
iote comentariu , “revin-o cu picioarele p pamant” =)). măi ast-a !
iunie 4, 2008 la 1:33 pm
notalent369
hahaahahh…trebuia sa zici si ceva cu “ejti naspa” sau “fitze”
iunie 4, 2008 la 1:47 pm
Mihai
pai nu ejti najpa. da’ de fitze nu zic, ca-mi dai tequilla fara sare si lamaie!
iunie 4, 2008 la 1:57 pm
notalent369
hahaah..deci iti faci aparitia?
iunie 4, 2008 la 1:58 pm
Mihai
lasa… asta sa-ti fie tie problema, daca apar eu sau nu!
iunie 4, 2008 la 1:59 pm
notalent369
bine, bine. cand o sa aud din fundal “o tequilaaaaaaaa” o sa imi dau seama ca you’re in za haus
iunie 4, 2008 la 2:04 pm
Doru Oprisan
hehe.. cand voi vedea eu o femeie cu CV-ul lipit pe frunte….
iunie 4, 2008 la 2:29 pm
xor
Doru, am observat ca femeile, chiar si intre ele, dar mai ales fata de barbati, neaga numarul de tipi cu care au facut sex. De ce barbatii le eticheteaza curve pe cele care, na, cum sa spun mai frumos… Pe cele carora nu le ajung degetele de la ambele maini?
Nu de alta, dar barbatilor nu le ajung nici cele de la picioare in general.
iunie 4, 2008 la 2:36 pm
Doru Oprisan
xor.. sa-ti spun un secret: pe mine ma enerveaza tocmai alea care mint. Adica sa imi spuna ca s-a mai culcat cu 2 tipi inaintea mea si dupa aia sa aflu ca au fost vreo 10.. In opinia mea, femeia care pretinde ca e ceva ce nu este, aia e curva. De exemplu, una care pozeaza in sfanta, gen “eu nu fac sex, eu fac doar dragoste”, inainte sa afli niste lucruri interesante despre ea.. Si tocmai asta e problema multor femei: se prefac inocente, cuminti, etc.. si pana acum am avut surpriza sa constat ca de fiecare data am avut langa mine o femeie mult mai “trecuta prin viata” decat mine… Asa ca m-am lecuit si nu mai cred povestile cu zane imbracate in alb…
iunie 4, 2008 la 2:52 pm
xor
Uite ca imi place de tine. Am cunoscut o tipa care tuturor tipilor cu care ajungea le spunea ca era virgina, inclusiv se prefacea prima oara ca o durea, se dadea speriata, ca cica ‘tipilor le place asta’.
Mai ‘trecuta prin viata’ pana la urma nu tine strict de matematica. Sincer, poti sa te fi culcat cu enspe tipi si sa nu fi scapat de inhibitii, sa nu fi experimentat mare lucru, cred ca totul tine de reinventare si de descoperirea laturii sexuale a fiecaruia. Nu e fascinant sa fii considerata super experimentata, dar cand te ia tipul o tzara mai tare sa incepi sa tremuri si sa te crispezi?
)
iunie 4, 2008 la 3:00 pm
Doru Oprisan
“mai trecute prin viata” adica cu mai multe relatii decat mine si de la varste mai mici. E interesant momentul in care afli chestiile astea
Evident, nu vorbesc de proastele care se prefac.
Si da, e fascinant ca, desi au mai multa experienta, sunt putin crispate si timide cu tine…
iunie 4, 2008 la 3:12 pm
Loredana
Doru,ti-am rasfoit blogul din scoarta-n scoarta,si-mi permit o intrebare : de ce parerea ta despre femei e asa de proasta?
iunie 4, 2008 la 3:14 pm
Loredana
…..si zane imbracate in alb…exista!
iunie 4, 2008 la 3:15 pm
notalent369
imi permit sa raspund eu inaintea lui doru. nu e o parere proasta, el e doar sceptic.
am purtat numeroase si lungi discutii cu el pe tema asta, deci crede-ma ca stiu ce zic. nu doru?
iunie 4, 2008 la 3:15 pm
Doru Oprisan
Am zis mai sus: pentru ca cele mai multe se prefac. Afiseaza o imagine falsa in fata celorlalti. In diverse contexte.
iunie 4, 2008 la 3:33 pm
Loredana
Ok..exista. Frumoase,placute,sincere…
iunie 4, 2008 la 3:39 pm
Doru Oprisan
Da, dar nu incocente. Deci nu zane
Ceea ce e ok. Nici nu vreau persoane inocente
iunie 4, 2008 la 3:41 pm
xor
Doru, hai la o cafea
)
iunie 4, 2008 la 3:44 pm
Doru Oprisan
Ar deveni Diana geloasa
iunie 4, 2008 la 3:46 pm
Loredana
Esti prea tanar sa-ti fi gasit inca IUBIREA!
Ohooo…va veni!
Unii n-au cunoscut-o nicicand!( poate-s cam tampitele cuvintele mele azi)
iunie 4, 2008 la 3:47 pm
xor
cucoana, ia zi. planul ala al nostru. se poate aplica?
)
iunie 4, 2008 la 3:50 pm
Loredana
Mi-au placut teribil randurile tale-n “Confuzie”…si am scris si eu pe moment… dar ti-am trimis mai tarziu…
iunie 4, 2008 la 3:53 pm
Loredana
Fara intentii,Diana! Vorbe…si-atat!
iunie 4, 2008 la 4:31 pm
Mihai
hey, matrimoniale!
iunie 4, 2008 la 4:48 pm
notalent369
hahaha..mama ce-i aici. mihai, not far from the truth, i’ll give you that.
xor, care dintre planuri?
iunie 4, 2008 la 4:53 pm
Loredana
Ma retrag, mersi pentru gazduire,Diana!
iunie 4, 2008 la 5:33 pm
notalent369
anytime, loredana…anytime.
iunie 4, 2008 la 7:22 pm
de ce?
eu sunt fericit ca am recomandari bune, ce sa mai? :p
iunie 4, 2008 la 7:50 pm
nepotu
articolasul dumitale e de domeniul comic stiintifico-fantastic n-ai vrea sa-ti pui cv-ul pe care il ceri de la barbati sa vedem CINE este cel/cea care cere? in “siviu” trece te rog si numarul masturbarilor tale caci si astea intra la contor,nu?.tie rusine sa le treci ? atunci de ce ceri de la altii ceea ce tu nu faci?
iunie 4, 2008 la 10:46 pm
notalent369
hehehe…pai “nepoaaaate”…cum sa-ti explic eu tie? cv-ul il am deja postat : http://notalent369.wordpress.com/2008/05/09/inventar-feminin/
cat despre numarul masturbarilor, sincer nu ma pot pronunta. tu tii socoteala?
- asta asa, ca sa nu zici ca ma eschivez de la un raspuns. dar ca sa fiu mai pe subiect, daca ai fi citit cu atentie, ai fi observat la ce m-am referit de fapt. acest “CV” se voia a fi o marturie reala a vietii amoroase a unei persoane. si asta nu implica doar cantitativul ci si calitativul. postul meu e despre oamenii care mint intr-o relatie, despre sadicii care aleg sa-si minta partenerul/partenera doar pentru ca pot, de distractie, amuzament..lucru pe care eu personal il gasesc de-a dreptul sadic….sa stai sa privesti un om cum se chinuie cand afla adevarul…sa il vezi cat de neputincios devine dupa ce afla ca o perioada, a trait cu tine in minciuna, doar pentru ca ai tu un hobby mai excentric.
m-am facut inteleasa? sper.
de ce, ptiu, sa nu te deochi!
iunie 4, 2008 la 11:07 pm
Cristi
Talent, frumoasa idee. Desi cred ca si voi ar trebui sa va purtati CV-ul…pe frunte
iunie 4, 2008 la 11:51 pm
lascivuh
Scrisoare de intentie, sexuala.
iunie 4, 2008 la 11:58 pm
moi non plus
hahahaha…cum se cred ei foarte invatati…uite-l mai pe ala micu, nepotelul…zice ca stie sa numere…dar nu stie sa scrie…”tie” greu nepoate???????
iunie 5, 2008 la 12:46 am
irina
iunie 5, 2008 la 12:55 am
xor
dude, mie imi plac aia care nu te intreaba, pe care nici nu-i intrebi, pt. ca nu conteaza, sunteti atat de wow unul cu celalalt incat… nu-ti trebuie cv. na, ca femeie te mai roade, dar…
grrr, tricou negru zici?
iunie 5, 2008 la 12:56 am
notalent369
esti hopeless, jur.
iunie 5, 2008 la 1:12 am
xor
eram gata sa-i dau o sansa lui doru, dar a refuzat-o
)
iunie 5, 2008 la 10:48 am
iepurasul de plus
nu meritati asa ceva
iunie 5, 2008 la 10:51 am
notalent369
oooooooo…pe cine avem noi aici!!!
hehe, poate ca ai dreptate iepurasule…dar nu ar fi mai fairplay sa stii cand ai de-a face cu un mincinos?ai putea sa-l eviti.
iunie 5, 2008 la 4:27 pm
nepotu
da am citit “Inventarul feminin” si mi se pare interesant;dar cred ca nu trebuia sa treci ceva la “acum” caci “acum-ul” de “acum” s-ar putea sa se transforme in ce ai scris in “acum un an” peste un an
. imi pari cunoscuta ,s-ar putea sa fii sufletul meu pereche ,poza ai facut-o la Constanta ,pare undeva pe malul marii?
iunie 5, 2008 la 4:33 pm
blizz
“postul meu e despre oamenii care mint intr-o relatie, despre sadicii care aleg sa-si minta partenerul/partenera doar pentru ca pot, de distractie, amuzament..lucru pe care eu personal il gasesc de-a dreptul sadic….sa stai sa privesti un om cum se chinuie cand afla adevarul…sa il vezi cat de neputincios devine dupa ce afla ca o perioada, a trait cu tine in minciuna, doar pentru ca ai tu un hobby mai excentric.”
Nimeni nu a pregatit un set de reguli,ca la un joc pe pc. Asta-i viata,astia-s oamenii.Consider ca este si vina mea ca am ales sa cred pe cineva atata timp.Intotdeauna sunt semne care iti dau de gandit.Pui mana si afli adevarul.
iunie 5, 2008 la 4:45 pm
SarcasticDog
nu-i mai cere nimic.am eu o solutie,da drumul la caine.
iunie 5, 2008 la 5:00 pm
notalent369
nepotule, orice “acum” devine un “atunci”. peste un an iti spun daca o sa simt la fel ca “acum un an”-pfff..abia mai inteleg ce zic:)))
de cunoscut nu stiu daca ne cunoastem, deci de suflet pereche nici atat. cat despre poza, da..era facuta pe malul marii.
sarco…uite ca-ti desfac zgarda…but don’t get me wrong, im not letting you go
blizz, sunt de acord, e important sa aflii adevarul, oricat de neplacut ar fi. in the long run, it helps.
iunie 5, 2008 la 6:56 pm
Andra
daca ar veni cu el in gura… ar fi prea usor. ne-am plictisi. suferim, iubim, mintim… si mergem mai departe spre alte suferinte, iubiri si minciuni.
iunie 5, 2008 la 7:18 pm
notalent369
da. chestia e ca din toate suferintele astea iese ceva bun. ajungi sa cunosti mai bine firea umana. mm..dar despre asta, in alt post
iunie 5, 2008 la 8:47 pm
nepotu
urasti ca ai complexe? dar complexele sunt mari daruri de la Dumnezeu.cred ca ar trebui sa multumesti pentru ele …intr-o zi ,daca acum nu poti. nici eu nu puteam la 21 de ani : )
iunie 5, 2008 la 9:04 pm
nepotu
a… si inca ceva porti ochelari? ca daca nu, n-am ce discuta cu tine!
iunie 5, 2008 la 9:27 pm
nepotu
si am mai observat ceva interesant :unii de pe aici(tu ai fost o scumpa daca ai batut apropo voalat cu “tie” ) nu urmaresc ideile ci gramatica altora …ei fac observatii …sa arate ca sunt si ei pe acolo ….ca sunt toba de carte,nu ca altii ..
iunie 6, 2008 la 2:01 am
notalent369
nepotule, complexele de-aia exista..sa le urasti.
imi pare rau, nu port ochelari. ochii mei nu au nevoie, i have 20/20 vision.
iunie 6, 2008 la 2:22 am
moi non plus
vai de mine…nepotelu’ este efervescent si crede ca are idei…hai diano, scrie-i draga pentru el un post despre masturbari ca nu mai poate…vezi sa amintesti in treacat asa si de complexul lui Oedip (sper ca aici nu am fost prea subtila pt varsta nepotelului in cauza)
iunie 6, 2008 la 9:26 am
ana pauper
băi copii, ati fost la prea multe traininguri de managementu resurselor umane:PP
diagrame gantt să cereti, valoreaza mai mult decat cv-ul amoros.
iunie 6, 2008 la 11:21 am
nepotu
bine ,o sa vizitez si blogul tau “moi non plus”.pace!
iunie 6, 2008 la 11:42 am
xor
diana, sunt deprimata
iunie 6, 2008 la 10:58 pm
Andra
un tip fara cv-naspa te poate impinge in bratele unui tip fara cv – misto
dar acum serios… chiar ai vrea sa stii ce-a facut cu alta inaintea ta? daca a facut cu ea nu inseamna ca o sa faca si cu tine. depinde cum era si tipa. sau cum erau tipele. poate tu-l schimbi.
iunie 6, 2008 la 11:02 pm
notalent369
hahaah…andra, sa-ti explic ceva ce am invatat the rough way…NU POTI SCHIMBA UN BARBAT. sa nu incepi niciodata o relatie pe principiul “eu o sa-l schimb, cum mine o sa fie altfel”. niciodata. promite-mi. e cea mai mare tampenie pe care o poate face o femeie. lupul isi schimba parul, dar naravul ba! EXACT cum a facut cu alta, O SA FACA si cu tine.
iunie 6, 2008 la 11:21 pm
fanitza
diana… întregul tău comentariu este un sofism!
dacă ar fi adevărat, ar însemna că dacă un bărbat, de exemplu al doilea din cv-ul tău, nu s-a căsătorit cu tine, nu se va căstori nici cu alta! sau invers, dacă se va căstori unul cu tine, ar însemna că se va căstori şi cu alta!
aristotel, bre!
iunie 6, 2008 la 11:28 pm
notalent369
asta pentru ca l-ai scos din context. nu spun ca un barbat (nici o femeie, for that matter) are reactii repetitive…spun doar ca, de exemplu…daca un barbat inseala o data, va insela si a doua oara. nu iti poti propune tu sa il schimbi, pentru ca vei esua.
si usor cu filosofatul. nu am spus ca le stiu pe toate, daca acolo iti batea ironia. sper ca nu e cazul sa reamintesc ca acesta e un blog personal, plin de pareri personale.
iunie 6, 2008 la 11:33 pm
fanitza
păi, şi nu am voie să îmi exprim opinia personală, dragă diana?
părerea mea e identică cu a lui blaga(lucian, nu vasile)!
de ce să sugrumi vraja nepătrunsului ascuns?
sau tu vrei să ne mişcăm zi de zi, precum roboţeii? dacă da, eu cred că ai văzut prea mult “equilibrium”!
dragostea e frumoasă tocmai prin spontanietatea ei. eu mă aflu acum la sfârşitul unei relaţii şi ceea ce îmi amintesc cel mai cu plăcere din clipele petrecute împreună, e spontanietatea de la început. însă nu contest, şi maturitatea îşi are farmecul ei!
iunie 6, 2008 la 11:39 pm
notalent369
sigur ca ai voie draga fanitza…
nu sugrum nicidecum vraja…nu am intelege gresit, nu privesc cu scepticism dragostea. incerc sa spun ca nu ar trebui sa ne amagim…spunandu-ne ca noi vom fi schimbarea din viata altei persoane. si nu-mi rastalmaci cuvintele…desigur ca suntem intr-un anumit sens o schimbare..dar nu cred ca poti schimba fundamental comportamentul cuiva.
sunt perfect de acord ca dragostea e frumoasa si pentru ca e spontana…maturitatea te face sa apreciezi asta si mai mult. ma bucur ca iti amintesti de o relatie cu zambetul pe buze..nu multi pot face asta. e intr-adevar frumos.
iunie 6, 2008 la 11:42 pm
lascivuh
fanitza, distrugi fiinta nationala a blogului, te rog sa pleci.
iunie 6, 2008 la 11:45 pm
fanitza
după 5 ani ar fi cam greu să îmi amintesc cu neplăcere, nu?! ar însemna să recunosc pe faţă că sunt eu prost!
iunie 6, 2008 la 11:47 pm
notalent369
hahahah…da..5 ani is a looong time. frumos. bravo.
iunie 6, 2008 la 11:50 pm
fanitza
danke schön! sunt de fapt, 4 juma, dar suna mai frumos din punct de vedere literar o juma’ de decadă!
timpul, tinereţea, distanţa sunt principale obstacole curente!
iunie 6, 2008 la 11:53 pm
notalent369
ai punctat tare bine problemele. asa e. macar de ar deveni mai simplu cu trecerea timpului..dar parca devine mai greu.
iunie 6, 2008 la 11:55 pm
fanitza
diana, cugetările tale din ultimul comentariu sunt de aceaşi stare cu ale mele!
problema este că noi suintem tineri! eu cred că de la o vârstă devine din ce în ce mai uşor, odată cu trecerea timpului!
iunie 6, 2008 la 11:56 pm
nepotu
“NU POTI SCHIMBA UN BARBAT” -cliseu fals .e adevarat doar daca te referi la o marja de timp de luni (poate… chiar 1,2….ani) adica marja scurta de timp.daca te referi la o marja mai lunga poate chiar zeci de ani ,e posibil .si ..da ,un barbat nu poate fi schimbat de o pitipoanca careia daca i se duce oja de pe o unghie isi da ochii peste cap dar ,de o luptatoare si o jertfitoare adevarata da chiar si dupa 20 de ani(in ecuatie intra si Dumnezeu) ;chestie de repere ,la ce ne raportam ……………………………………………………………………………………………………….ma intreb daca acest comentariu nu cumva e din alt film..
iunie 7, 2008 la 12:00 am
fanitza
nepoate, un bărbat se schimbă când vrea el, asta dorea diana a să exprime! dacă nu vrea el să se schimbe poţi încerca orice stratagemă, dar degeaba!
iunie 7, 2008 la 12:03 am
notalent369
fanitza, cum poate sa devina mai usor? ajungi la o varsta la care nu mai iesi in oras la fel de des, nu iti mai faci prieteni la fel de usor..nu stiu..eu asa vad problema.
nepotu, chiar nu cred ca poti schimba un om. sigur, poate se “cizeleaza”..dar nu cand vine vorba de trasaturi fundamentale. cel mai bun exemplu e asta cu inselatul. daca un barbat te inseala la cateva luni, hai si un an de relatie…mai mult ca sigur te inseala si in timpul casniciei.
nu imi place sa generalizez…dar chestiile astea sunt dovedite…
iunie 7, 2008 la 12:04 am
notalent369
corect, multumesc fanitza.
iunie 7, 2008 la 12:08 am
nepotu
ce-i de facut?
iunie 7, 2008 la 12:09 am
notalent369
stat, rabdat, plans, trecut mai departe, sperat la mai bun.
iunie 7, 2008 la 12:27 am
nepotu
si …indreptare,cizelare a propriului caracter?(“Eu-l”majoritatii considera ca ALTII tre sa se schimbe ,cer de la ALTII ceea ce ei nu au, nu fac ,nu sunt )
iunie 7, 2008 la 12:28 am
notalent369
da, ar fi ceva…
iunie 7, 2008 la 1:19 am
Andra
din proprie experienta nu stiu, am avut 2 relatii serioase, una inca e valabila de 3 ani, restul au fost.. de umplutura. dar de obicei observ la cei din jur. si cel mai apropiat este frate-miu. si in decurs de cativa ani a avut 4 relatii.. si au fost schimbari. cu primele 2 a fost ok, cu urmatoarele doua a fost destul de naspa (n-are rost sa intru in detalii); oricum s-a schimbat.
sincer nu prea mai vreau sa cunosc barbati pentru ca nu mai pot, nu are rost oricum pentru moment.
dar cred ca oamenii se schimba, in bine, in rau, se schimba. indiferent de sex, varsta sau alte chestii.
ma gandesc ca poate ai intalnit tu numai specimene aiurea
iunie 28, 2008 la 8:16 pm
lovingvama
În ce fel ai pus tu problema… dacă este concediat… Tu crezi că doar femeile “dau papucii”?
Îmi pare rău, dar trebuie să te contrazic sau să reformulezi.
iunie 28, 2008 la 9:49 pm
notalent369
hahahah, nu te agita…am scris din perspectiva unei femei. pana la urma, asta sunt.