Am vazut ca asta se cauta pe net si in mod curios, asta se pare ca gasiti. Probabil, cuvintele din fraza respectiva apar in posturi diferite. Asa ca m-am gandit sa adun eu toate informatiile intr-un singur articol, pentru voi.
Dragilor, de revenit va reveniti cu totii. Ala care a spus ca „timpul videca orice rana” a fost un om intelept. Recunosc, dupa prima despartire dureroasa, eram de parere ca timpul nu face decat sa adanceasca ranile, sa le deschida fix atunci cand durerea devine amorteala. Asta pentru ca iubeam inca..pentru ca ma agatam de trecut. De revenit dupa o relatie iti revii atunci cand nici macar nu-ti dai seama. Iti revii atunci cand te simti atrasa din nou de cineva (unde pana in momentul acela nu iti imaginai un sarut fara EL). Iti revii atunci cand zambesti mai mult decat plangi. Iti revii atunci cand prietenii nu iti mai raspund la telefon cu „buna, cum esti?” pe un ton ingrijorat. Iti revi cand a trecut suficient timp, cand ai uitat, cand ai trecut peste…si poti sa garantezi ca ti-ai revenit atunci cand, dupa ce le-ai facut pe cele deja mentionate, incepi o noua relatie. Asta e cireasa de pe tortul tau.
Sigur, in functie de intensitatea relatiei destramate, in functie de sentimentele pe care le-ai nutrit pentru acel cineva, exista posibilitatea ca la urmatoarea intalnire cu el, copcile sa se rupa si rana sa fie redeschisa. E posibil. Asta nu poate sa insemne decat un singur lucru. Nu ti-a trecut inca. Mai ai cativa demoni de invins. Timp..lasa-i timp…si o sa treaca.
Cat despre micul aspect din titlul meu, cel scris intre paranteze, nu e mare filosofie… Nu exista acel mai repede. Vorbim despre sentimente aici…nu ai cum sa grabesti un sentiment. Poti incerca, desigur…dar va fi in zadar. Poti intra imediat intr-o relatie „rebound” dar nu-ti va aduce decat o mana care sa te tina in brate..pacat insa ca nu vei simti nimic in timpul imbratisarii..pacat ca va fi totul sec. Nu exista mai repede.
Exista insa multe etape, multi pasi de facut. O sa te deranjeze toate cuplurile din jurul tau, o sa-ti amintesti de el in cele mai nepotrivite momente, o sa vrei sa-l suni la fiecare betie, o sa il regasesti in toate chipurile intalnite pe strada, o sa-i recunosti parfumul cand ti-e lumea mai draga…Toate o sa dispara…cu timpul. Nici macar melodiile voastre nu o sa te mai infioare..o sa ajungi in situatia in care nu o sa mai ai nici o traire. Dar nu ai cum sa grabesti lucrurile, nu ai cum sa sari peste etape. Tot ce pot sa-ti spun, e ca o data ce ai ajuns acolo, in punctul in care esti ok, o sa intelegi ca am avut dreptate.
76 comentarii
Comments feed for this article
martie 23, 2008 la 9:48 pm
Melina
ai scris foarte frumos. intr-adevar timpul le vindeca pe toate. doar ca timp inseamna asteptare si asteptare inseamna rabdarea si rabdarea fie nu prea avem, fie nu prea avem deloc.
oricum, mai devreme sau mai tarziu trece. ori trece de tot si nu mai ramane nimic, ori trece in sensul ca se transforma in altceva. si asta e tot ce conteaza.
martie 23, 2008 la 9:49 pm
notalent369
melinus, tu ai scris si mai frumos in commentul asta. multumesc. asa e, iti dau dreptate. problema e cu rabdarea…dar cand iti dai seama ca nu ai incotro…te mai linistesti.
martie 23, 2008 la 11:37 pm
moi non plus
hmmm…nu imi place timpu si nu imi place ca pana si sfarsitul unei relatii sa fie masurabil…cat e aia e..daca nu, incep sa fac desene pe pereti cu capu :))
martie 23, 2008 la 11:39 pm
notalent369
imi arati? 😀
martie 23, 2008 la 11:43 pm
Danutz
iubaretzelor
martie 24, 2008 la 3:57 pm
SarcasticDog
„o sa-ti amintesti de el in cele mai nepotrivite momente”…vorbesti din proprie experienta?
martie 24, 2008 la 4:14 pm
lavu
Foarte inspirat articolul. Mă regăsesc în el în mare măsură. E ciudat cum spunem că suntem unici, şi totuşi avem trăiri asemănătoare.
martie 24, 2008 la 4:59 pm
notalent369
sarcasticule…niciodata:))))nu faci deosebirea intre autor si personaj?eu am creat un personaj in blogu asta:)))))))))))))) nu stii nimic!
lavu, mersi..pai stii ce cred eu?..ca in privinta subiectelor ca asta..(Care sunt destul de…down to earth, asa) cam toti simtim la fel urcusurile si coborasurile.
martie 24, 2008 la 5:52 pm
zoo
foarte idilica abordarea ta. hai sa o intrebam si pe aia din paris cu ciorapul rupt, care pare ca si-o revenit inca inainte de sfarsitul relatiei! crezi ca ea are probleme de genul asta? s-o culcat cu el, o facut dus si i-o zis la revedere.
na, vezi cum probleme din trecut, nerezolvate, vin acum sa umbreasca prezentul?
martie 24, 2008 la 6:12 pm
notalent369
hahah…mai zoo mai..tu vii sa umbresti prezentul (postul asta) ..nu probleme din trecut 😀
martie 24, 2008 la 7:59 pm
SarcasticDog
poate ne lamuresti si pe noi…cand iti amintesti de el,ca are mare importanta.daca-ti amintesti de el cand esti in pat cu altul inseamna ceva, daca-ti amintesti de el cand esti pe WC…inseamna altceva.
p.s. intreb personajul nu autorul
martie 24, 2008 la 11:31 pm
xor
e pe langa subiect sarco
martie 24, 2008 la 11:39 pm
notalent369
my favourite watch-dog: fix cand sunt pe WC. cum de ai ghicit?
xor…AMR-uuuuu!!!!
martie 24, 2008 la 11:39 pm
SarcasticDog
minora iar este pe dinafara.
martie 25, 2008 la 12:34 pm
lascivuh
you let go and evolve
martie 25, 2008 la 12:36 pm
notalent369
do you sound like a broken record?..or is it just me?..i think YOU need to let go and evolve >:)
martie 25, 2008 la 2:55 pm
lascivuh
that`s just the tagline, you figure out the plot.
martie 25, 2008 la 2:59 pm
notalent369
hahahah, ok i will
martie 25, 2008 la 4:47 pm
Liana C
… depinde cat din sufletul tau a fost acolo … in acea relatie … si cata muzica a fost in ea …
Mai repede ? Poate asa cum mi s-a mai spus : NU asculta muzica deloc, dar deloc !
martie 25, 2008 la 6:05 pm
notalent369
muzica..da. asa e. 🙂
martie 25, 2008 la 8:51 pm
casual
pe patul meu si pe muzica mea!! Ce tzarani doamne ce tzarani! 😛
martie 25, 2008 la 8:53 pm
Daniel
mda… faza cu sentimentele e ca niciodata nu poti sa stii cu siguranta cand, unde si cum… dar poate asta e partea frumoasa pentru ca intr-o zi vei fi surprins ca poti sa iubesti din nou si poate altfel…
martie 25, 2008 la 10:12 pm
vlladin
Oricat ar fi inima de sensibila, oricat ar durea-o o despartire, are capacitatea sa se vindece. Ca orice boala grea, dureaza mult si e prezent pericolul ca ranile sa se redeschida. Ai dreptate cand spui ca apare o faza in care te deranjeaza orice cuplu pe care il vezi, te umplii de manie si de ciuda… Dar nimeni nu poate scapa definitiv de darul acesta de a iubi. Iubirea este o caramida importanta in fundatia ce ne sprijina in viata.
Va vorbesc din proprie experienta. Momentan incerc sa uit o relatie ce a durat 4 ani. Nu am sa ma mint, nu am sa ma mint pe voi. Nu ma simt bine, inca doare, inca plang. Dar a aparut speranta. Speranta care imi da puterea sa merg mai departe. Si sunt optimist, sa stiti. Intr-o zi am sa iubesc iar…
martie 25, 2008 la 10:32 pm
notalent369
vlladin, i feel ya. dupa speranta de care vorbesti tu..o sa apara o noua persoana care o sa-ti confirme toate gandurile astea frumoase.
martie 26, 2008 la 2:49 am
Maria
ufff, cata dreptate. imi vine sa te bat 🙂 :*
martie 26, 2008 la 9:40 am
Christ Saddler
e f simplu, inveti sa mergi pe bicicleta. in maxim 3 zile iti trece. conditia e sa practici mersul pe bicicleta undeva pe munte. daca ai si prapastii f aproape de locul pe unde mergi atunci sansele sunt 100% sa te vindeci.
martie 26, 2008 la 11:20 am
notalent369
maria, o sa ai ocazia;)
saddler, lansezi msje sinucigase la mine pe blog, da???????bineeeeeeeeee!!!!!!!!
martie 26, 2008 la 1:30 pm
Christ Saddler
cine rezista acestui test atunci e destul de calit de viata incat sa merite sa traiasca :> sigur gaseste o creanga in drumul spre fundul haului. sau spre un alt fund. depinde de noroc :p
martie 26, 2008 la 5:15 pm
SarcasticDog
putin probabil sa gasesti o creanga in drumul spre alt fund…doar daca…a petrecut ceva timp prin padure.
martie 26, 2008 la 7:59 pm
notalent369
baieti, ce-ar fi sa faceti voi doi o excursie la munte?ca vad ca va e dor de crengi, copaci si prapastii…
martie 26, 2008 la 8:19 pm
Danutz
si sa ramana de tot acolo…
martie 26, 2008 la 8:20 pm
SarcasticDog
nu vrei sa fii ghidul nostru prin padurile patriei?
martie 26, 2008 la 8:23 pm
Danutz
nu ma pricep. sunt mai urban asa de fel
martie 26, 2008 la 8:25 pm
notalent369
danute, cred ca la mine se referea sarcasticu’….ma tem insa ca nu cunosc decat un singur codru…deci nu v-as fii de prea mare folos 😉
martie 26, 2008 la 8:26 pm
SarcasticDog
te pricepi,te pricepi…hotoman mic ce esti.stim de la bunica…
martie 26, 2008 la 8:27 pm
Danutz
ma retrag atunci
martie 26, 2008 la 8:27 pm
Daniel
puteti sa mergeti si in padurea ecuatoriala, tot nu aveti scapare… solutia e alta si cred ca e in oras, dar desigur, depinde de la caz la caz
martie 26, 2008 la 8:27 pm
Danutz
tie ce tio mai zis doamna pe care tiam recomandato?
martie 26, 2008 la 8:27 pm
SarcasticDog
oops…dar ce s-a intamplat in acel codru Cucoana?
martie 26, 2008 la 8:28 pm
Danutz
curiosity killed the dog
martie 26, 2008 la 8:29 pm
notalent369
daniel, si eu sunt de aceeasi parere..dar domnii aici de fata nu se lasa! 🙂
sarcasticule, nimic..doar l-am vizitat.
martie 26, 2008 la 8:32 pm
SarcasticDog
@notalent-stiam eu…saracul codru…l-ai tratat cu fundul.
@Danutz-doamna cu pricina a fost nesatisfacuta de mine…doar venise de la tine.
martie 26, 2008 la 8:34 pm
notalent369
sarcasticule…esti incredibil de istet. ti-ai dat seama.
martie 26, 2008 la 8:35 pm
SarcasticDog
mi-am dat.dar vreau doar sa confirmi ca a fost bine.
martie 26, 2008 la 8:37 pm
notalent369
la o cafea iti confirm. ce zici?;;)
martie 26, 2008 la 8:38 pm
Danutz
nu cred
martie 26, 2008 la 8:48 pm
SarcasticDog
pai tocmai ai confirmat.
Danutz crede-ma.tu esti favoritul meu pe aici.tu si domnul cu sanii mari…din pacate a disparut…dar va reveni sunt sigur.
martie 26, 2008 la 8:49 pm
Danutz
sunt flatat
martie 26, 2008 la 8:50 pm
notalent369
hahahahaahah….afurisitule.m-ai prins.
martie 26, 2008 la 8:59 pm
SarcasticDog
Danutz n-ai de ce…poate vii pe la mare in vara asta.sunt curios sa-ti cunosc calul.
Notalent- dar nu ai specificat nici padurea nici perioada…poate ajungem sa stim cine-i preafericitul
martie 26, 2008 la 9:06 pm
notalent369
nici ca iti zic. pana nu bem o cafea, nu mai scoti nimic de la mine.
martie 26, 2008 la 9:08 pm
SarcasticDog
Danutz-calul din poza evident
Zana-hai…putin curaj
martie 26, 2008 la 9:09 pm
notalent369
mwhahahaahahah….putin curaj iti trebuie tie…pentru o amarata de cafea. hai ca iti fac eu cinste. :))))
martie 26, 2008 la 9:10 pm
SarcasticDog
s-a infiintat grupul devoratoareleor de barbati…FARD.
martie 26, 2008 la 9:38 pm
SarcasticDog
beau numai nechezol la nisip.o vreau tare,mare si neagra.
martie 26, 2008 la 10:38 pm
Danutz
da
o sa aduc si calul. o sa fie un horse to dog talking.
martie 27, 2008 la 4:58 pm
vlladin
Oarecum nu reusesc sa vad legatura dintre padure si „Cum iti revii dupa o relatie”… Si calul de unde a aparut?
martie 27, 2008 la 5:01 pm
notalent369
nu iti bate capul vlladin….tine deja de relatiile formate pe blog ;))
legatura e pe undeva printr-un comment. saddler zicea ca iti revii daca fugi in padure, sau ceva de genul asta.
martie 27, 2008 la 5:22 pm
zoo
m-am gandit foarte bine si-s de acord cu padurea. daca traiau in padure, cei doi indragostiti din paris nu se puteau certa intrucat aveau nevoie unul de altul ca sa supravietuiasca!!!!
martie 27, 2008 la 6:55 pm
SarcasticDog
@vlladin-notalent a avut o relatie cu un padurar…acum ceva vreme.de atunci inca mai sufera.iar calul…asta-i intrebare buna…calu’…probabil era al padurarului…
martie 27, 2008 la 8:56 pm
notalent369
zoo, m-ai imbolnavit. bine. o sa scriu povestea lor. continuarea. numai ca sa vad ce comentezi dupa aia.
sarcasticule, ce se intampla in padure, ramane in padure.
martie 27, 2008 la 10:17 pm
SarcasticDog
si calu?
martie 27, 2008 la 10:18 pm
notalent369
e al lui danut. intreaba-l pe el
martie 27, 2008 la 10:37 pm
SarcasticDog
poate ai vrut sa scrii „ce s-a intamplat in padure ramane in padure”…sau ai de gand sa se intample?!
aprilie 23, 2008 la 12:00 am
underground
e interesand dar puteai sa scrii doar chestia asta -> „Tot ce pot sa-ti spun, e ca o data ce ai ajuns acolo, in punctul in care esti ok, o sa intelegi ca am avut dreptate.” … scuze ca-ti spun dar nu ar trebui sa scrii doar pt ca asa ai vazut tu ca se cauta, si daca cineva cauta cum sa „treaca peste”, stie deja ce ai zis tu pt ca traieste toate alea in acel moement (si eu)… tot ce am inteles eu din toata asta e ca nu trebuie sa ma grabesc si ca pana la urma voi reusi, okay? stiu si eu asta.. ceva nou? scuze inca odata ca spun asta dar de obicei sunt mai critic de felul meu.. sper sa nu te superi pe mine, eu il consider un fel de sfat constructiv, nush cum vezi tu acum.. pace 🙂
aprilie 23, 2008 la 12:10 am
notalent369
bai underground, nu ma supar deloc.pe blogu asta zac tot felu de commenturi. dar ca sa-ti raspund, pentru ca asa mi se pare frumos, am scris despre un subiect pe care l-am gasit in cautarile blogului pentru ca mi s-a parut mie interesant. era un subiect despre care nu vorbisem pana acum si am privit-o ca pe o idee venita la momentul potrivit.
daca postul asta, sau oricare altul din blogul meu, nu a venit cu nimic nou in intampinarea ta, imi pare rau.. nici nu pot spune ca incerc. iti dai seama ca nu am cum sa multumesc toti potentialii cititori. in plus, nu despre asta e vorba. eu scriu despre ce imi place mie, nu despre ce imi imaginez ca va place voua. faptul ca de cele mai multe ori gandurile mele coincid cu ale voastre e foarte tare…dar nu am pretentia sa devina regula.
mai 3, 2009 la 2:50 pm
Alex
in sfarsit 🙂 cineva care a putut scrie prin ce trec eu acum, apreciez foarte mult ! nici macar eu nu-mi dadeam seama ca asa este si da, asa e…trist dar adevarat
mai 3, 2009 la 7:54 pm
notalent369
Mersi de comment Alex…sper sa te regasesti la un moment dat si in posturile mele mai optimiste si vesele.
aprilie 17, 2010 la 5:30 pm
sorina
buna!am o reletie de 3 ani si a cam inceput sa”scartie”…este destul de stabila dar am aflat ca a inceput sa ma minta cu diferite chesti si de la un timp ma suna foarte rar(de2 3 ori p zi…inainte ne sunam destul de des si stiam mereu unul de celalalt).pe mine ma deranjeaza aceste gesturi si am discutat de foarte multe ori dar el tot continua sa ma supere..deja simt ca relatia asta s-a racit si nu mai este ca la inceput si nu stiu ce sa fac…cand este langa mine este foarte tandru,imi vorbeste frumos si ma alinta dar cand este acasa sau la serviciu nu stiu absolut nimic de viata lui…decat daca il sun eu sau isi mai aminteste si el de mine…este o diferenta de 6 ani intre noi si cred incepe sa isi spuna cuvantul!m-am gandit la o posibila despartire dar cum spui si tu”nu iti imaginai un sarut fara EL”..eu de fapt traiesc prezentul..chiar nu imi imaginez un sarut fara el dar poate ca timpul le vindeca p toate!!poate va fi bine..
aprilie 17, 2010 la 7:44 pm
notalent369
Buna Sorina!
Orice relatie are suisuri si coborasuri la un moment dat, si e firesc sa va loviti de o rutina dupa o perioada. Despre diferenta de varsta pot sa-ti spun ca nu vad de ce v-ar influenta tocmai acum, dupa 3 ani de zile…faptul ca te suna mai rar si nu mai e la fel de tandru nu are legatura cu varsta, pentru ca si la inceputul relatiei exista aceasta diferenta.
Eu te-as sfatui sa imbratisezi aceasta noua etapa a relatiei, mai confortabila, in care va cunoasteti deja foarte bine si sa va faceti timp in weekend doar pentru voi doi. Alinta-te putin in fata lui, sa vada ca ai nevoie de afectiune, eventual spune-i-o!
Mult succes!
aprilie 20, 2010 la 10:24 pm
sorina
Mersi mult de sfat..chiar zilele trecute am avut o discutie mai serioasa cu prietenu’ si ne merge din ce in ce mai bine..suntem 2 persoane opuse si ne completam unul pe celalalt(..el este calm iar eu energica…). Nimeni nu este perfect si trebuie sa ma gandesc bine daca pot sa ii accept atat defectele cat si calitatile..:)….
Ceea ce ai scris este o realitate si te pricepi si la sfaturi utile!!tine-o tot asa pentru ca in acest mod ajuti multi adolescenti;)
Mersi inca o data!:-*
noiembrie 14, 2010 la 2:25 pm
elena
sper din suflet sa ai dreptate……………….doare si foarte tare,dar poate voi uita si si voi trece peste asta in ceva timp…………….oricum corect si sufletesc tot ceea ce ai scris
iunie 2, 2011 la 9:55 pm
raluca
cata dreptate poti sa ai…am trecut prin asta si asa este…timpul vindeca ranile,timpul te ajuta sa uiti. si nu iti vine sa crezi knd auzi de el sau treci pe langa el si nu mai simti nimic…pentru acel cineva care candva era totul…:D nimeni nu e de neinlocuit…:D
ianuarie 27, 2012 la 1:08 am
Mona
Nu o sa treaca niciodata o relatie care a durat mult si in care s-au investit sentimente. Sunt de acord, ca in timp iti revii, dar de uitat, nu o sa uiti niciodata. Melodiile spre exemplu pe care odata le-ati impartasit o sa-ti aminteasca tot timpul de relatia respectiva. Am uita toti in cazul in care am fi roboti si am reusit sa dam „delete” tuturor amintirilor. Nu exista, asa cum ai spus si tu, nici „mai repede” , nici nimic. Raman amintirile, raman momentele alea frumoase si poate intrebarea „de ce”?
august 11, 2012 la 4:47 pm
neli
i-mi place ce citesc am avut si eu o relatie dar nu mai vreau ca suferi dupa ia
august 11, 2012 la 4:50 pm
neli
i-mi place ce citesc am avut si eu o relatie dar nu mai vreau ca suferi dupa ia astept o incurajare