![]()
![]()

Ce sens au despartirile de aceeasi persoana, repetate in timp? De ce te desparti si te tot impaci? Dragostea va leaga, nu?..Dar daca asa stau lucrurile, care este scopul despartirii in the first place?
Cunosc oameni care se iubesc nespus, si chiar si in aceste conditii se despart o data la cateva luni, ca in cele din urma sa se impace, din nou, “pentru ultima oara”. Cu fiecare despartire cred ca se mai rupe ceva din tine..devi tot mai sensibil si poate incepi sa-ti pui tot mai multe intrebari in privinta dragostei voastre. Oare chiar asta e? E dragoste? Daca da, ce nu este in regula?..pentru ca va vad tot mai nefericiti.
In momentul in care ajungi sa-l ameninti pe celalalt cu despartirea, mai poti spune ca-l iubesti? Sau doar te multumesti cu o relatie in care domini? Esti in siguranta atata timp cat esti capabil sa controlezi demersul relatiei, nu?
Poti spune ca obisnuinta iti ingreuneaza luarea deciziei unei despartiri definitive, dar atata vreme cat vezi aceasta stare tensionata, acest du-te-vino intre impacare si despartire cum distruge tot ce a fost candva frumos, nu devine evidenta solutia? Nu vezi clar raspunsul? Nu intelegi ca inca mai ai o sansa sa pastrezi o amintire frumoasa?(un fel de quit while you’re ahead)




78 comments
Comments feed for this article
ianuarie 2, 2008 la 10:51 pm
moi non plus
eh…ce vrei numa nuntile sa se faca la cort…poate asta ii tine pe participanti intr-o astfel de relatie..tensiunea, tiganeala, nebunia reimpacarii..sau poate doar obisnuinta…sau teama de altceva, neasteptat…sau pe unii un apartament comun..
eu subscriu la ce ai scris, mai bine sa te opresti cand trebuie (dar cum nu suntem intr-un film cand totul se intampla fix la momentul oportun dupa un script bine stabilit..mai gresim)
ianuarie 2, 2008 la 11:08 pm
blogoflender
Avem:
-nesiguranta celor 2 persoane .
-masochismul sentimental.
-placerea sexului de impacare.
-dragostea ca rutina.
….si cred ca lista ramane deschis.
ianuarie 2, 2008 la 11:08 pm
notalent369
sexul de impacare e singurul de bun simt…
ianuarie 2, 2008 la 11:18 pm
junkie
acum..as putea sa iti umplu o carte cu situatia asta,pana la urma acest subiect fiind unul care tine industria cinematografica,muzicala si literara in picioare. ideea e simpla: de-a lungul vietii,copil,primul sarut,adolescent,prima experienta sexuala,20 ani,experienta sexuala,probabil si abilitatea de a fi intr-o oarecare masura mai introspect…si tot asa. avem fiecare dintre noi,perioade..ne schimbam..si cu fiecare impacare si despartire..aflam mai multe unul despre celalalt..mereu te intrebi..ce o fi nou..descoperi ca anumite lucruri iti plac..dar cum e normal mereu sa fie pe langa alb si negru..descoperi si parti care apar si nu iti plac.. bum..despartire.
astea sunt lucrurile normale.. gandeste-te cum ar fi sa ai o relatie la 15 ani si sa continue pana la 20,te cere in casatorie,accepti si traiesti fericita pana la adanci batraneti. nu exista. trec lucruri pe langa noi,si poate vrem sa profitam de ele pana sa ne linistim,la casa noastra. de aceea chiar daca gasim ceva…lasam stiind ca ne putem intoarce cand ne-am …”linistit”(in cazul in care esti acel partener dominant). vorbesc prea mult cateodata. i’ll stop
ianuarie 3, 2008 la 12:05 am
notalent369
junkie,pff…i’m blown away. and not in a bad way…
ianuarie 3, 2008 la 1:55 am
junkie
this is what i do..i blow people away
a..da..uitasem,cliseul “la multi ani” ca nu am vb pana acum..si cum este noul an..
cred ca o sa ma arunc si eu pentru putin timp in spatiul asta…al tau.
ianuarie 3, 2008 la 4:10 am
notalent369
dive in,by all means
blow me away some more
ianuarie 3, 2008 la 9:08 am
rasarit
mie mi se pare ca e vorba despre monotonie. mereu aceeasi , mereu alta. asadar in despartire totul e mai palpitant. du-te vino este necesar atunci cand actantii inca se mai iubesc.
ianuarie 3, 2008 la 9:59 am
julie
io-s de parere ca daca n-a functionata o data, daca s-a ajuns la despartire…se va ajunge si a doua oara (a treia/a patra/etc) si e absurd. Dragostea intermitenta doesn’t work for me.
ianuarie 3, 2008 la 11:11 am
blogoflender
“e vorba de monotonie”!!!
poti sa argumentezi un pic, ajuta-ma sa inteleg de ce este “necesara” o astfel de “palpitatie” cand inca mai exista iubire?
ianuarie 3, 2008 la 1:10 pm
Liana C
“on&off” inseamna, pentru unii, de fapt, si “in&out”
din categoria lor nu pot face parte decat cei care, din profilul lor psihologic reiese ca sunt nelinistiti si nemultumiti cu ceea ce li se intampla, la care se adauga nemiloasa rutina si cumplita monotonie, deci “out”, dar vesnica dorinta de celalalt si descoperirea de a pierde ceva ce constati ca iar nu gasesti … si iar “in” …
ianuarie 3, 2008 la 2:06 pm
rasarit
blogo , amorul exista dar nu mai este la aceeasi intensitate , iar atunci intervine pauza. un impuls in plus pentru a simti aceleasi senzatii de la inceput. exemplu – dor , nevoie , necesitate. bineinteles ca unele cupluri pot trece foarte usor peste asta nefiind cazul sa se mai desparta! am explicat pe indelete???
ianuarie 3, 2008 la 4:18 pm
notalent369
damn, rasaritule..that actually makes sense!…eu insa raman la ideea ca nu sunt necesare “joculetele” astea intr-o relatie in care exista dragoste.
ianuarie 3, 2008 la 4:30 pm
rasarit
te mai pot contrazice sa stii. te desparti de prietenul tau si inca il mai iubesti ok? e simplu pana aici…. nu conteaza de ce , motivul poate sa fie multiplu ori dezastruos , inselari si tot felul de chestii. in timp greselile se uita si persoanele prinse in cenusa simt nevoia una de alta. pentru ca nu poti inlocui cu oricine aceleasi sentimente. tre sa fiu atent sa nu ma incurc , pentru ca am prea multe de zis si nu zic mai nimic.
si personalitatile oamenilor sunt enorm de multe. unii adora chestiile astea. heiii – impacarile sunt adorabile ce mama naibiii. n-ai trait niciodata asa ceva???
ianuarie 3, 2008 la 4:34 pm
notalent369
impacarile sunt fantastice!!!! si dupa cum zicea blogoflenderu mai sus, make-up sex is the best there is!
dar chiar si asa..uite contraargumentul: o data cu prima despartire, apare primul semn al incompatibilitatii.hai, va impacati pentru ca e prima despartire si e clar ca va iubiti..poate nici motivul scandalului nu a fost unul intemeiat…dar apare a doua despartire. in mom asta deja e clar ca lucrurile nu sunt ok. de aici incolo deja mi se pare o tampenie..te iubesc-te urasc-ba nu, te iubesc- ba nu, te urasc..mai da-o-n mama ei de treaba.dragostea e oarba, nu retardata!
ianuarie 3, 2008 la 4:46 pm
rasarit
nu poti judeca. noi ducem o contradictie complet gratuita.
ar putea fi un semn de incompatibilitate dar si doar un joc. multi prefera astfel de jocuri fara sa se gandeasca serios la despartire. doar de dragul de a-l vedea pe celalat simtindu-se vinovat si implorand iertare. pentru ca e absolut necesar , e legea firii sa fie asa. ce dovada mai mare de iubire ai putea gasi decat lacrima iubitului tau??? – si R. puncteaza din nou!!!
ianuarie 3, 2008 la 4:49 pm
anaayana
Despărţirea adevărată are loc de la prima tentativă de acest gen. Mă refer în special la cei care chiar se despart şi nu e doar un joc. Ce se întâmplă după aceea sunt resuscitări. Unele cu succes, altele inutile.
ianuarie 3, 2008 la 5:05 pm
notalent369
razvane, ce imi spui tu suna incredibil de frumos…”ce dovada mai mare de iubire ai putea gasi decat lacrima iubitului tau??? “- dar astea tin de romane de dragoste, romane tragice…nu le vad ca pe ceva real. daca ma iubeste nu vrea sa ma vada suferind, pentru ca poate simti iubirea mea si altfel decat prin lacrimi..si sunt convinsa de asta.
anaayana, sunt perfect de acord.
ianuarie 3, 2008 la 5:24 pm
rasarit
nu e neaparat. exista nevoia de dovezi. DOVEZI
ianuarie 3, 2008 la 5:29 pm
notalent369
nu trebuie neaparat sa fie tragice
ianuarie 3, 2008 la 5:38 pm
raluca
Se cheama MASOCHISM. creeaza dependenta
ianuarie 3, 2008 la 5:50 pm
rasarit
nu sunt tragice. draga raluca , masochismul nu are nici o legatura cu asta, e cu totul altceva!
ianuarie 3, 2008 la 6:10 pm
notalent369
draga razvan, atata vreme cat il faci pe cel de langa tine sa sufere, doar ca sa ii vezi lacrimile si sa le poti considera dovada iubirii, eu zic ca este un gest tragic, inutil si incredibil de egoist
ianuarie 3, 2008 la 6:15 pm
junkie
revin,si regret ca trebuie sa dau un exemplu legat de persoana mea.
mi s-a intamplat sa ma despart de o fata,doar pt ca totul era prea perfect. nu facea nimic sa ma deranjeze,ma intelegea cand ii spuneam ca nu am chef sa iesim,nu ma stresa cu telefoanele…si tot asa.
cu alte cuvinte,era ideala
acum..eu ce concluzie sa trag legat de compatibilitati..ca imi dau seama ca tot dupa lucrurile care ne incearca si ne testeaza sentimentele si viata alergam. da,probabil imi doresc o fata care sa imi raspunda inapoi,sa nu faca exact ceea ce imi doresc eu…sa nu vrea sa ma vada cand vreau eu sa o vad..si cu toate astea nu cred ca este un joc,ci astea sunt lucrurile normale. asta ne tine in viata.
simt ca intr-un fel ciudat m-am indepartat de la subiect.
nu e nimic tragic,si uneori se intampla ca acel care cere despartirea sa vada daca celalalt intradevar face ceva pt impacare,drept urmare se convinge de sentimentele lui/ei.
notalent.gandeste-te ca acele romane au avut o sursa de inspiratie,a autorului,a celor din lumea lui,au la baza ceva real. …si pana la urma..realitatea bate filmul/romanul.
ianuarie 3, 2008 la 6:28 pm
notalent369
sa stii ca iti dau dreptate, junkie. dar pe mine ma deranjeaza sa stiu ca se desparte de mine doar ca sa vada daca eu vreau sa ne impacam.mi se pare stupid. inseamna ca nu am fost eu in stare sa ii arat cat de mult tin la el, sau el nu a fost capabil sa priceapa.
ianuarie 3, 2008 la 6:28 pm
rasarit
bineinteles junkie , foarte corect ai spus. motivele , ma repet sunt enorm de multe si diferentiate. parerea mea este ca diana are dreptate intr-un anume fel cand spune ca sunt tragice. devine tragedie si egoism atata timp cat lacrimile varstate n-ar insemna nimic pentru tine , ca partener dar din moment ce tu ai atata nevoie de ele ca sa poti intelege si merge mai departe unde exista egoism?
ianuarie 3, 2008 la 6:31 pm
rasarit
diana…
nu se desparte de tine doar ca sa vada daca vrei sa va impacati. in fond nu e nici o despartire. e doar un stimul , un joc , ca si o piesa de puzzle iar fara el nu s-ar mai finisa intregul. despartirile din amor sunt enorm de profunde. nu ma refer aici la prigoana si nevasta-sa. aia e cu totul altceva , dar si jocul lor are un cuprins aparte.
ianuarie 3, 2008 la 6:39 pm
notalent369
ufff…
mai baieti mai, inteleg ce-mi spuneti..and it’s all very nice and pretty .. dar refuz sa cred ca iubirea sta in “capcanele” astea. le inteleg farmecul, dar cred ca la fel de frumos poti sa iubesti si fara ele. ba chiar mai frumos.
ianuarie 3, 2008 la 6:53 pm
junkie
revin..nu m-am facut inteles. cat ai putea trai tu in roz.. acea iubire fara nimic palpitant cand stii :ca o sa vina cu flori doar pt ca e ziua ta,doar pt ca impliniti un an de relatie…adica tu stii chestiile astea. unde eu ma gandesc ca orice fata vrea sa fie surprinsa,sa astepte sa fie surprinsa,sa nu stie daca o suni sau nu..
tot ce vreau sa zic este ca din clipa in care devine “a sure thing”..interesul se pierde. nu este vorba despre nici un joc,ci doar niste legi nescrise pe care probabil unii dintre noi le invata la un moment dat si devin cei “dominanti”,cei care stiu ce vor,stiu ce se intampla.
roz nu e bine..prea multa intelegere nu e bine.. o relatie trebuie echilibrata.
inevitabil se ajunge la momentul : “cat sa mai las de la mine,sa mai lase si el/ea”. impacare survine dupa ce unul dintre idioti isi da seama ca ar fi vrut sa mai lase de la el/ea,si ca a numarat gresit.. (sunt doar pareri..asa vad eu lumea,o fi bine,o fi rau..nu imi pasa)
ianuarie 3, 2008 la 7:02 pm
notalent369
eh, la naiba…am scris ceva si mi-a dat eroare..s-a sters:-<
sa vad daca mai tin minte:
nu exista o iubire DOAR roz..nu o sa fie niciodata totul perfect…intotdeauna o sa se gaseasca ceva sau cineva care sa puna paie pe foc…asa ca nu vad de ce v-ati face-o singuri, cu mana voastra.
si normal ca orice fata vrea sa fie surprinsa..dar placut!eventual cu un buchet de trandafiri dinaia micuti si oferiti nu doar la aniversari, ci “just because it’s tuesday”.
ianuarie 3, 2008 la 7:12 pm
junkie
dreptatea e de partea tuturor. ai dreptate,la faza cu trandafirii(in fine,gesturile de gen),doar ca..multi stiu..putini fac.
si crede-ma ca multi dintre cei care o fac unii..o fac in fata celor care nu merita.
nu toate fetele apreciaza,tu da..se pare.
eu m-am ars de cateva ori…
ianuarie 3, 2008 la 7:24 pm
rasarit
conceptiile personale si principiile nu se discuta. tu o sa iubesti in felul tau! sper ca prezenta mea aici , azi a fost una de bun-augur. nu de alta dar nu imi place sa deranjez si mi se pare ca am cam vorbit numai eu!
ianuarie 3, 2008 la 7:24 pm
rasarit
era pt diana!!!
ianuarie 3, 2008 la 8:05 pm
notalent369
junkie, stii cum e…vrei sa primesti flori, oferi flori…vrei sa primesti biletele, oferi biletele…in speranta ca se prinde, si ca he’ll return the favour…dar asta nu se intampla. o stiu pe pielea mea.
razvan, nu ai deranjat…chiar cred ca a fost o polemica interesanta…intre mine-tine-junker
well done, men!
ianuarie 3, 2008 la 8:38 pm
rasarit
pentru ca dragostea nu e de fiecare data reciproca diana. aceste fapte se exclud din discutie , le fel ca si masochismul , apartin altui fel de discutii
ianuarie 3, 2008 la 8:48 pm
notalent369
da.de fapt incep sa cred ca sunt cazuri foarte rare cele in care e reciproca dragostea… trist,nu crezi?
ianuarie 3, 2008 la 8:54 pm
rasarit
sunt pe cale de disparitie chiar. si da… e trist , atat de trist incat ti se schimba mentalitatea.. ce sa mai spunem de dragoste la prima vedere? cine mama naibii mai crede in ea..
ianuarie 3, 2008 la 9:53 pm
notalent369
pai eu!
))))
eu cred ca dragostea se bazeaza pe o dragoste la prima vedere:D
ianuarie 3, 2008 la 10:07 pm
junkie
i do.
ianuarie 3, 2008 la 10:24 pm
notalent369
ha, well aren’t we a bunch of believers?
ianuarie 3, 2008 la 10:28 pm
rasarit
e o naivitate.
ianuarie 3, 2008 la 10:43 pm
junkie
nu stiu daca este..probabil ca da..
ideea este ca traim intr-o romanie atat de cenusie,incat putini au curajul sa viseze la altceva decat bani si masini.
but…i’m a believer! atat pot sa zic..
mi se poate intampla maine..sau niciodata.
ianuarie 3, 2008 la 10:47 pm
notalent369
eu zic la fel…poate e naiv din partea mea..dar ma complac.
ianuarie 4, 2008 la 1:37 am
blogoflender
si eu cred in dragoste la prima vedere…dar cu speranta ca ea sa nu poarte ochelari de soare in club!
ianuarie 4, 2008 la 4:03 am
junkie
ochelarii aia sunt purtati cu un anume motiv. :-” presupun ca stii..
iti spun pt ca in vara ce a trecut a fost o moda stupida cu ochelari de soare in club,dar una este sa ii porti ca esti nevoit,si alta sa ii ca “se poarta” .
tot respectul
ianuarie 4, 2008 la 4:05 am
notalent369
se poarta, se poarta…se poarta si iarna, noapte, in cluburi. eh? ce e mai cul de atat?
ianuarie 4, 2008 la 9:23 am
Tomata cu scufita
E clar. Gandim prea mult la fel… Chiar zilele astea m-am confruntat cu aceleasi ganduri, situatii si discutii. Am prietene si prieteni care se despart si se impaca de prea multe ori. Pur si simplu nu pot sa isi dea drumul unul altuia si eu nu prea inteleg fenomenul. N-am trecut prin mai mult de 2 despartiri de acelasi tip si nici nu cred ca voi trece pentru ca odata ce ne-am despartit cred ca am avut un motiv destul de serios. Daca ne impacam si tot nu merge, ce rost mai are sa prelungim ceva ce nu va dura si nu ne va face fericiti?
ianuarie 4, 2008 la 9:34 am
blogoflender
Eu propun ca cineva sa mearga la Familia Prigoana cu aceasta problema. Cred ca vom avea un raspuns mai precis la intrebarea Dianei!
ianuarie 4, 2008 la 10:54 am
rasarit
e o harababura. deja am deviat prea mult de subiectul initial. sunt multe raspunsuri vedeti bine!:)
ianuarie 4, 2008 la 1:15 pm
moi non plus
de ce nu avem ca participant la discutie si un om implicat intr-o astfel de relatie? (nu puteam sa vorbim la general over and over)
ianuarie 4, 2008 la 2:38 pm
rasarit
exact!
ianuarie 4, 2008 la 4:14 pm
notalent369
moi non, iti spun eu ce raspunde un astfel de om:
“il iubesc inca…nu mai pot nici asa…dar il iubesc”
messed up
ianuarie 4, 2008 la 4:48 pm
junkie
astept urmatorul subiect..
ianuarie 4, 2008 la 7:42 pm
blogoflender
“ma iubesti inca? si eu te iubesc … dar cred ca ar trebui sa ne mai intalnim si cu alte persoane, nu crezi?”
ianuarie 4, 2008 la 9:38 pm
anapauper
uneori nu merge, ori de cîte ori ai încerca.
(noi am încercat de trei ori).
nu îmi pare rău.
ianuarie 5, 2008 la 3:01 am
notalent369
anapauper, ma bucur daca in cazul tau a meritat. ma bucur ori de cate ori aud ca o impacare e serioasa…de ce nu, poate duce chiar la alegerea nasilor:)
felicitari tie si celor care se afla intr-o situatie fericita ca a ta!
ianuarie 5, 2008 la 10:52 am
Melina
am trecut printr-o relatie de genul asta si inca nu sunt sigura ca mi-am revenit complet sau ca vreau sa-mi revin complet. se zice ca dragostea nu e niciodata suficienta si chiar nu e, dar noi aveam si o chimie foarte misto si era ceva in el ce nu am mai intalnit in nimeni si de asta nu am putut sa renunt. a fost fain rau un an, pe urma, urmatorul, a fost foarte on/off, off-urile mi-au facut rau, am suportat si am ieratat multe, dar on-urile imi faceau foarte mult bine. nu a fost nimic legat de noi gresit, doar ca problemele externe legat de familie, stresul provocat de scoala/serviciu interveneau prea mult. atunci cand esti atat de aproape nu ai cum sa-ti dai seama, trebuie sa te departezi putin ca sa intelegi ce conteaza cu adevarat. ne-am despartit de tot, dar acum e chiar altfel, pentru ca toate sentimentele sunt intacte si ceea ce nu mergea a devenit foarte evident si foarte neimportant. nu stiu daca si ce o sa se mai intample si incerc sa nu mai preocup in directia asta.
nu stiu cat de mult sens are pentru cineva din exterior, dar am zis ca poate va intereseaza si o parere din interior. ceea ce stiu sigur ca e fiecare reactioneaza altfel, are o anume perceptie si e motivat de ceva anume. nu regret nimic din ce s-a intamplat si nu m-am plans niciodata. au fost pur si simplu niste alegeri pe care mi le-am asumat ca atare, cu bine si rele.
ianuarie 5, 2008 la 3:25 pm
notalent369
Melina, sunt cazuri si cazuri…iti doresc numai bine, si sper sa gandeasca si el la fel ca tine, sa lupte pentru tine cu toate chestiile care va erau potrivnice pana acum. si gandeste-te mereu, daca nu o sa mai fie nimic in continuare, it wasn’t meant to be si te asteapta ceva mult mai frumos.
ianuarie 5, 2008 la 3:50 pm
rasarit
diana ce drastica ai fost aici
)) cat sarm si cata eleganta!! wow
ianuarie 5, 2008 la 3:51 pm
notalent369
hahhahahahah, ma inclin razvane;)
ianuarie 5, 2008 la 3:53 pm
rasarit
probabil. ma intreb cine e de vina. inveti sa zbori!!
ianuarie 5, 2008 la 3:55 pm
notalent369
nu mai depind de nimeni. de aia zbor!
ianuarie 5, 2008 la 3:57 pm
rasarit
de cine ai depins ma copile??
ianuarie 5, 2008 la 3:59 pm
notalent369
hahah, vrei sa stii prea multe.vrei sa ma tintuiesti iar la pamant?nununuuu…zbor, razvane, zbooooooooor
ianuarie 5, 2008 la 4:00 pm
rasarit
departe de mine acest gand. iti savuram secretele. sa inteleg ca esti prea discreta???
ianuarie 5, 2008 la 4:01 pm
rasarit
sau sa folosesc cuvantul pudic??? mai bine nu… mi se pare jignitor!
ianuarie 5, 2008 la 4:05 pm
notalent369
discreta, discreta…prea,prea…:)
ianuarie 5, 2008 la 4:25 pm
blogoflender
pai de asta ti ai facut si blog , cred, sa poti zbura acolo unde vrei
ianuarie 5, 2008 la 4:26 pm
notalent369
heheheheh….:D true..
ianuarie 5, 2008 la 7:52 pm
Melina
stiu
. exact asta imi spun si eu. e foarte in regula. eu sunt in regula. si daca e sa se intample ceva, se va intampla. oricum, acum sunt detasata de toata povestea.
ianuarie 5, 2008 la 8:17 pm
prietenul meu cel mai bun. compunere. « joc fecund
[...] habar n-am de ce profele dau asemenea teme. hai na, cinci epitete, dragilor: – anticactus – antistatic – antifurt – antinomic – antibe laurii se usucă în cuierul vostru, în timp ce în tahiti o [...]
ianuarie 5, 2008 la 8:39 pm
Melina
btw, un film foarte foarte bun pe tema asta e the eternal sunshine of the spotless mind. a must see!!
ianuarie 5, 2008 la 10:03 pm
notalent369
bineinteles ca l-am vazut
ianuarie 6, 2008 la 11:04 am
rasarit
e vremea pentru un post nou. cred. simt.
ianuarie 19, 2008 la 10:39 am
The No Man
Am observat, notalent, ca ai capacitatea sa pui in lumina tocmai acele puncte inefabile ale vietii care nu vor face niciodata obiectului vreunui studiu din nici o stiinta, dar care ne determina fundamental conturul existentei noastre spirituale cea mai profunda. E un non-sens uman ca nu vrem sa stim/cunoastem/recunoastem/descoperim ceea ce simtim (si poate invers). Discutiile voastre imi lumineaza zilele cu ceata si frig. Pentru ca nu sunt discutii filozofice (morala, estetica etc.), ci convorbiri empatice. Astfel, toata lumea are dreptate. Blogul tau e o zona de pace absoluta pentru mine. Continua asa, te rog.
ianuarie 19, 2008 la 10:45 am
notalent369
heey…ce compliment dragut.ma bucur ca vezi asa frumos blogul asta. i’ll try and live up to everyone’s expectations..my own included
ianuarie 28, 2008 la 5:17 pm
Melina
btw, am incheiat cu povestea. de ceva timp. eu in mine. e ciudat, dar e relativ placut.
mi-am amintit ca daca unele lucruri nu ies din prima si nici din a doua, nu are sens sa te chinui prea tare cu ele. maybe some day… some other day.
you were right.
ianuarie 28, 2008 la 5:28 pm
notalent369
>:D< good girl! better things await you!