
De dupa sex, da, ati banuit bine.
Asadar…avem doua variante care predomina in cuplurile de azi:
1) Varianta ideala : you cuddle. adica tipul, te ia frumusel in brate, te mai pupa din cand in cand, iti mai gadila un umar, mai chicotiti impreuna….chestii care oricum, sunt dragute, sunt ale voastre.
Iar daca e prima oara cand faci sex cu persoana respectiva, silly you…ai pretentia la un tratament similar. Adica, mai en detail, te astepti si tu la o anumita apropiere intre voi, ca deh, am zis ca e prima oara..nu singura(adica nu e one night stand!)!
2) Varianta de-evitat : iti arata din start ca e un porc. Ori adoarme, dar nu asaaa, ca nesimtitu…ci cu o mana aruncata pe tine…ori, even better, se ridica din pat (presupunem ca a fost o partida de amor, in stil clasic…pentru ca e e evident ca regulile se schimba daca actiunea are loc la miezu noptii, in padure!), se duce la baie (asta o intelegem si apreciem..cu toate ca nu e chiar ok daca fugi cu viteza luminii..ho!ca nu se ia apa calda!), se poticneste prin bucatarie, isi mai aprinde si o tigara…eventual da si un telefon unui prieten sa vorbeasca despre meciul de aseara(e doar o coincidenta cu faptul ca aseara chiar a fost un meci, no..i did not get some last night, si nu, nu e despre mine postul…it’s about WOMEN and MEN). Cum poate sa fie intr-atat de lepra, te intrebi? Nu te mai intreba. It’s in their nature. Serios. Nu fac misto acum. Chiar asa e.
Intr-un fel, daca face asta inca de prima oara cand faceti sex, e spre binele tau. Stii in ce te bagi. Si inca ai timp sa fugi. Adica, macar la inceput (si asta ar trebui sa o stie si el!) trebuie sa fie mai implicat..sa-ti arate ce “sensibil” e el… Dar daca e intr-atat de marlan din start, nu merita efortul. Fugi cat mai poti!




113 comments
Comments feed for this article
septembrie 17, 2007 la 12:11 pm
SarcasticDog
degeaba fugi…a obtinut ceea ce a vrut.(you girls are so naive)
septembrie 17, 2007 la 12:12 pm
notalent369
hahaha..si ea a obtinut ma ce a vrut.ca doar si ea vrea sex.she’s only human.doar ca mai vrea si altceva..ea. mai vrea si o nota de sentimente acolo, ceva.but nooooooooooooo….pff!
septembrie 17, 2007 la 12:14 pm
baghy
deci trebuie sa faci ca sa vezi cu cine ai de-a face:)))sa vezi dupa ce fac.te tin in brate sau sforaie.si ce asortata e asta din poza
septembrie 17, 2007 la 12:16 pm
notalent369
hhahahahaha…baghy draga(deci observa, te rog apelativul folosit!), ar fi misto un radar…ptr noi fetele.sa va “Citim” de la o posta, daca sunteti the cuddling type, sau nu.
septembrie 17, 2007 la 12:22 pm
SarcasticDog
degeaba ne ‘cititi’.sunteti mai multe decat noi.voi nu aveti de ales.noi da.
septembrie 17, 2007 la 12:39 pm
notalent369
hahah!!!nesuferitule,asa e…i hate to say it…dar ai dreptate.de aia femeile se vaita mai des…si mai mult…avem motive,vezi?
septembrie 17, 2007 la 3:08 pm
otrava
nu vreau sa cred ca exista varianta 2
septembrie 17, 2007 la 3:10 pm
notalent369
hahahah…trust me.evenimentele recente din viata unei prietene semana izbitor de mult cu varianta 2. iata si sursa mea de inspiratie ptr acest post. multumesc A.
septembrie 17, 2007 la 3:18 pm
Anutza
hmmm! am intrebat asta un tip care a zis cam ca tine diana: “daca a fost un tzepar din prima, sigur nu e ceva de suflet si trebuie sa fugi de tzaran”. cum iti dai seama inaite daca acest lucru se va intampla? din 5 baietii ” intervievati”, 4 au zis ca nu ai cum sa stii la ce sa te astepti indiferent cat de frumos s-a comportat inaite:| horror
septembrie 17, 2007 la 3:20 pm
notalent369
da ana,stiu…sunt niste marlani baietii astai. uneori ma gandesc ca aveam de invatat de la ei.ar trebui sa luam lectii ca sa invatam sa fim si noi mai indiferente,reci si miserupiste.
septembrie 17, 2007 la 3:29 pm
Doru Oprisan
Yey Diana ! In sfarsit ! Un post despre SEEX !! Am asteptat cu sufletul la gura !
))
)
P.S.: Incepi sa imi semeni. In sensul ca incepi sa ai despre barbati o parere similara cu a mea despre femei..
septembrie 17, 2007 la 3:30 pm
notalent369
hahahha…stii doru, intrasem de vreo ora asa…intr-o transa nasoala…nu-mi ardea de nimic.eram cam plictisita.mersi. m-ai facut sa rad cu pofta
septembrie 17, 2007 la 4:00 pm
Mihai
trebuia sa faci sex, in loc de postul asta
septembrie 17, 2007 la 4:15 pm
notalent369
hmm..that’s not such a bad idea…pacat ca nu m-am gandit la asta.
septembrie 17, 2007 la 5:05 pm
blackmetal
hmmm… faza cu ţigara recunosc că e valabilă şi la mine, pentru că nu se compară nimic cu o ţigară după… şi, cum nu-mi place să funez în dormitor, e obligatoriu să fie în bucătărie.

despre rest.. există oameni şi oameni. chiar femei care o zbughesc de sub tine ca din puşcă şi se baricadează în baie, de ai impresia că se simt întinate, sau sort of…
ce a început să mă oftice e că am cam ajuns să-ţi dau dreptate, prea des. scrie şi tu ceva să te contrazic. încep să intru la gânduri
septembrie 17, 2007 la 5:15 pm
Cineva
eu prefer prima variantă. de ce? pentru că sigur mai vreau o dată! am fost porc, nu?
septembrie 17, 2007 la 5:21 pm
notalent369
chiar foarte foarte porc!
septembrie 17, 2007 la 5:40 pm
amdraci
profund
septembrie 17, 2007 la 5:42 pm
notalent369
nu pe cat de profund e commentul tau
septembrie 17, 2007 la 7:03 pm
julie
kiar exista specimene care fac ca in varianta 2? vai groaznic
septembrie 17, 2007 la 8:18 pm
SarcasticSnail
Femei…
septembrie 17, 2007 la 8:32 pm
notalent369
you raaaaaaaaang?
septembrie 17, 2007 la 9:40 pm
anapauper
după? bis.
septembrie 17, 2007 la 9:55 pm
limones
Living the times in which making love was called sex. N-ar trebui sa fie putintel cam the other way round?
septembrie 18, 2007 la 8:10 am
Tomata cu scufita
Adevarul e ca o data, o singura data, m-am comportat si eu ca aia din categoria a doua. Nu aveam chef pur si simplu de chicoteala, giugiuleala & co. Si atunci mi-am dat seama ca barbatii cand faca sta nu urmaresc DECAT sexul. Nu conteaza cu cine, numai sa se usureze de cateva grame de sperma. Io n-avea ce sa eliberez, da’ aveam pofta si la fel, mi-am aprins o tigara cand am terminat si am zabovit prin bucatarie, desi el avea nevoie de cuddling. Ei… si femeile fac.
septembrie 18, 2007 la 8:26 am
catmime
mda. si la fel de bine ii intorc spatele masculului din pat care da impresia ca inca are nevoie de atentie si adorm linistite visand la tot felul de chestii geniale
)
septembrie 18, 2007 la 10:10 am
SarcasticDog
@catmine-pai daca e mascul nu-i intorci spatele.
septembrie 18, 2007 la 10:23 am
notalent369
opaaa…..catmime and sarcaticdog…watch out people!
septembrie 18, 2007 la 10:54 am
SarcasticDog
cel putin nu-i intorci spatele ca sa dormi.
septembrie 18, 2007 la 10:56 am
notalent369
i saw that one coming
septembrie 18, 2007 la 11:21 am
catmime
mda, spatele poate fi intors din diverse motive si in diverse scopuri. Dar era mai metaforic, bre, mai ‘lasa-ma sa te las’ decat cu alta trimitere. Deeesiii, ii poti intoarce spatele de la inceput asa incat sa nu se mai simta lezat in amorul propriu. Happy end.
septembrie 18, 2007 la 11:40 am
SarcasticDog
ma cam indoiesc de asta.in pat,spatele poate fi intors numai din doua motive.
nu prea vad alta intrebuintare a spatelui in pat.(cel putin asa am invatat la scoala)
septembrie 18, 2007 la 1:48 pm
Post-sex « N*I*C*O*L*E*S*C*U
[...] Life in Loops ne explica, dom’le cum e cu comportamentul de dupa o partida de sex. Adica, care sint, aparent, cele [...]
septembrie 18, 2007 la 2:48 pm
david0ff
September 17th, 2007 at 3:08 pm
otrava
nu vreau sa cred ca exista varianta 2
atunci nu incepe sa te duci cu baieti acasa.
septembrie 18, 2007 la 3:13 pm
copolovici
Un banc tare din categoria “after sex”, daca tot m-ai provocat. Trei bajeti simpli, de la tara, sa zicem executivi in multinationala, la o bere, discutind despre obiceiuri casnice si apucaturi diverse.
Contestant no. 1 zice bai, tata, io cind una alta cu nevasta-mea, tipa de trezeste tot blocu’. Ies oamenii pe scara sa vada ce si cum, cheama politia, tipa de zici ca o omor nu alta.
Contestant No. 2 zice esti mic, frate. A mea cu mult timp inainte de orgasm urla de trezeste tot cartieru’. Pe bune, iese lumea pe strazi, ca la revolutie, sa vada daca nu cumva e vreun miting spontan de executat, se adapostesc sub porti si prin masini, tot orasul e inspaimintat si asta urla si urla si nu mai tace.
Al treilea ii priveste superior si rece. Esteti mici, mocofanilor. A mea urla de zici ca e Godzilla nervoasa, urla de crapa asfaltu’, urla de se crapa geamurile si se cutremura satelitii, baaaah! Da’ stiti cind? Dupa! Intotdeauna urla in halu’ asta numai DUPA ce a avut orgasm si cadem lati.
Pai de ce dupa? Pai dupa, cind imi sterg p*ula de perdele…
Asa ca… se poate mult mai rau :p Zic.
septembrie 18, 2007 la 3:24 pm
autorul
Exista nenumarate alte variante “de dupa”. Sa inteleg ca asta-i un sfat tipelor? Am intrat si eu cu picioarele-n discutie pentru ca tot te-am vazut in top si m-am gandit ca o fi ceva senzational
. Nu este. Cred insa ca toate femeile care au citit postul stiu ce risca
. Doar daca sunt virgine nu stiu ce nenorocire le paste dupa. Dar varianta barbatilor “de dupa”? Adica ce-i paste pe ei. Haideti fetelor: vreau exemple de comportament!
septembrie 18, 2007 la 4:41 pm
Iulian
“Intr-un fel, daca face asta inca de prima oara cand faceti sex, e spre binele tau. Stii in ce te bagi. Si inca ai timp sa fugi. Adica, macar la inceput (si asta ar trebui sa o stie si el!) trebuie sa fie mai implicat..sa-ti arate ce “sensibil” e el…”
chiar iti doresti ca la inceput sa fie cea mai cea dulceatza de pe lume si sa se prefaca doar ca sa get ya hooked si fucked de cat mai multe ori pentru ca mai apoi sa te trezesti intr-o relatie cu frankenstein? think about it.
septembrie 18, 2007 la 6:09 pm
blogoflender
doar 2 variante exista…nu sunt prea putine?
septembrie 18, 2007 la 6:31 pm
pax
Iulian… cred ca ai dreptate… si cred ca eu nu vreau gesturi false numai pt ca asa trebuie… eu vreau ca un tip sa ma mangaie pt ca vrea, sa-mi zica vorbe frumoase atunci cand are niste sentimente sau sa nu zica nimic si sa-mi arate printr-o singura strangere in brate sau un sarut pe frunte… e drept ca daca nu face nimic dragut dupa, inseamna ca nu-i pasa prea mult… acum, daca vorbim de prima data, urmatoarea intrebare e: dupa cat timp de cand se cunosc e prima data asta? relativ putin, nu? pai, atunci de ce speram la iubire dupa atat de putin timp?
septembrie 18, 2007 la 6:40 pm
notalent369
copolovici…eeeewwwww!!!:P
autorul, scuza-ma ca nu m-am ridicat la nivelul asteptarilor tale.stai linistit.si eu mi-am luat de multe ori teapa cu topu de la wordpress.
iulian…cred ca stii ce voiam sa zic. la inceput, oricum totul trebuie sa fie perfect.la inceput totul e roz..mai tarziu vezi si defectele…si depinde de voi doi daca puteti trai cu ele, sau sunt prea mari pentru a le accepta.deci nu ma gandeam la nici un frankenstein…sunt prea obosita sa incerc sa ma fac inteleasa.nu sunt coerenta.imi pare rau
blogoflender…esti liber sa continui
pax…welcome, mandro!
septembrie 18, 2007 la 7:18 pm
Iulian
pax-> sinceritatea si naturaletea impreuna cu relatia go together like the horse and carriage, muma lor de bundysti astazi si maine:)) putin serios insa..sunt oameni care nu fac nimic dragut dupa pentru ca 1) nu simt nevoia, 2) nu i-a invatat nimeni “ca ar fi bine”, 3) nu simt ca ar fi cazul cu respectivul partener (aici ar fi doua bube-fie nu i se arata ca e nevoie de afectiune,hence the blame is on the other one, fie respectivul stie din alte experiente ca e mai bine sa play it chill) si poate ca ar mai fi cateva cazuri-tip insa pt moment sa-mi fie cu iertare dar stau cu una bucata carte ce se cere tocita pana maine in fata si NU mai ma pot concentra. iar prima data..ah aici e al dracului de delicat. poti sa fii pur si simplu “rupator” de meserie si sa te doara la basca, poti sa fii foarte stresat ca tipa e “incepatoare” si sa nu stii exact ce efecte adverse va avea scurta sesiune de amor si sa uiti basic things dupa ce s-a consumat totul, sau poti pur si simplu sa fii indragostit si sa vrei sa ii oferi absolut TOT ce ai mai bun, TOT ce stii ca are nevoie pentru a se simti cat de cat bine prima oara si mai ales DUPA confortabil din toate punctele de vedere, pentru a nu se considera folosita sau victima totala a unui traumatism (majoritatea asa il percep, iar daca mai esti si bou si te cari sa bei o cola atunci chiar i-ai marcat viitorul futacios permanent). un link catre un blog vad ca n-ai. pacat, imi place abordarea, mi-ar fi placut sa vad vreo chestiune proprie si personala.
acuma 369-> se accepta lipsa de ceorenta datorata oboselii, o resimt pe propria piele dupa cum am stipulat (doamne ce cuvant urat) si mai sus. si da, stiu ce ai vrut sa zici da’ tot a trebuit sa zic ca sa vad daca era doar imaginatia mea atribuindu-ti calitati inexistente sau nu;)
frate cat am scris. am cam depasit spatiul de emisie ~X(
septembrie 18, 2007 la 7:22 pm
notalent369
hold on there horsy…
in primu rand…hence????cine mai foloste cuvantu asta??!??!m-ai omorat,serios>:D<
pana la urma cum a ramas?era doar imaginatia ta?
si daaaaaaaaa……ai scris muuuuult!!!
septembrie 18, 2007 la 7:39 pm
Iulian
hence..mda, cand esti la facultate de profil ai tendinta sa folosesti diversi termeni si sa divaghezi pe pasareste in loc de mioritica. mii de scuze! (oricum imi place hence:P:D)
nup, realul a batut imaginarul la popou. cu pliciul;) need an extra brain. al meu sta sa explodeze. am chef de vorba. kkt gotta get myself a chatroom sa ma cert cu mine insumi:)) acu apare dogu’ sa imi bata obrazu’;)
septembrie 18, 2007 la 7:42 pm
notalent369
hahahah…pe mine ma amuza hence ala.so don’t apologize.
vad ca ai chef de vb.si lasa-l pe sarcastic..eventual de mine se ia.ca dupa cum spuneam…”e blogu meu”..la mien vin reprosurile;)
septembrie 18, 2007 la 7:42 pm
notalent369
aaa..stii ce poti sa faci?ca am auzit ca asa se face..te treci singur in lista ta de messenger..vorbeste tata cu tine!
septembrie 18, 2007 la 7:48 pm
blackmetal
offtopic: ahăm… adică cum adică? care e problema cu messengerul? şi eu mă am în listă, pentru că vreau să văd cum mă vede lumea. e ca o oglindă virtuală ;;) mai ales că mi s-a reproşat, odată, că scriind statusul cu diacritice ieşea o altă bălărie, faţă de bălăria pe care intenţionasem să o afişez
ontopic:
septembrie 18, 2007 la 7:50 pm
notalent369
da ma da…am inteles motivu..de aia am ajuns sa ma trec si eu in propria-mi lista…il sfatuiam pe baiat..daca nu are cu cine vorbi, sa vb cu el insusi.;)
*hug*
septembrie 18, 2007 la 7:56 pm
Iulian
=)) n-am ajuns chiar atat de patetic
septembrie 18, 2007 la 7:58 pm
notalent369
oh no honey…penibil..nu patetic.si ma gandeam eu.glumeam.imi permit cu tine,nu?ca vad ca esti funny asa…
septembrie 18, 2007 la 8:04 pm
Iulian
da mah, relax, it’s all good. kkt am zis ca logout:)) *wavin’ some more*
)
septembrie 18, 2007 la 8:39 pm
pax
imi pare rau ca sunt spargatoare de gasca… vreau sa revin la subiect… cred ca sunt foarte multe abordari ale unei singure faze; noi enumaram cateva… eu una ma feresc sa trag concluzii dintr-un singur fapt si poate d’aia gresesc si nu termin o relatie pentru o singura faza de rahat, cand apare prima problema sau poate ca am de castigat si vad ca era o singura faza sau o perioada proasta (am trecut prin ambele situatii)…
iulian, nu am blog, nu-mi pot aduna gandurile, nu pot eticheta, generaliza si vorbi despre o faza din punctul meu de vedere pentru k eu consider ca sunt prea multe puncte de vedere care trebuiesc luate in seama si as ajunge sa ma contrazic intr-o singura fraza
septembrie 18, 2007 la 9:20 pm
Iulian
pax-> nu gresesti deloc. pentru mine unul nu este omeneste corect sa tragi concluzii despre o situatie judecand o singura intamplare. sigur se poate argumenta de genul “suntem tineri, why bother? next!” insa aici vin si adaug..chiar suntem? si daca suntem, cat o sa mai fim? eu unul ma simt cateodata de parca as avea cu cateva zeci bune de ani in plus. urasc “alergatura”, urasc pesimismul si cinismul sentimental pe care societatea moderna il impune. cat despre sportul national al aruncatului cu gandul- hey aici e vorba de alegerea ta, de cum te simti tu mai bine. am notat de multe ori, chiar si intr-un post daca nu ma insel cum ca e la moda sa ai blog, e la moda sa ai comment-uri, e la moda sa te evidentiezi cat de mult poti ca sa capeti notorietate fie si ea virtuala. insa vin si te intreb: cat de mult esti dispusa sa accepti? ti-ai trasat mental acea bariera care nu trebuie niciodata incalcata? sau mergi din aproape in aproape, judecand dupa cum se prezinta situatia si care iti sunt optiunile?
septembrie 18, 2007 la 9:23 pm
notalent369
ce faci ma?i thought u went to bed or something..
septembrie 18, 2007 la 9:28 pm
Iulian
ma lupt cu un examen. bed poate joi dupa ora 16;) mi-a atras atentia comm-ul lui pax, nu m-am putut abtine sa nu mai adaug ceva.
septembrie 18, 2007 la 9:30 pm
notalent369
pune domne mana si invata.va fac eu cunostinta dupa examen;)
septembrie 18, 2007 la 9:47 pm
pax
eu zic ca accept o data, de 2 ori… nu stiu de cate ori, de fapt, dar stiu ca accept o perioada pana vin si alte semne, pana imi dau seama daca e o problema asa mare sau e ok, de fapt… nu cred ca am bariere; acum stau si ma gandesc ca multe dintre barierele pe care mi le-am impus, le-am incalcat pana la urma si mai bine nu mai pun nici una si i go with the flow…
in momentul in care apare o problema, deschid larg ochii; nu pot renunta asa usor, merg din aproape in aproape, sunt mai atenta si atunci vad si cealalta parte a paharului
nu asa e normal? oare ma chinuiesc intr-o relatie care nu are un viitor? sau poate e bine ca ajung sa-mi pierd sentimentele frumoase si puternice alaturi de persoana respectiva si sufar mai putin… acum ma gandesc la ce ai spus, iulian: suntem tineri? ne permitem sa pierdem timpul intr-o relatie fara viitor?
septembrie 18, 2007 la 9:53 pm
autorul
notalent: te-am tachinat. nu am venit aici cu impresia ca am sa gasesc un post genial. doar ca sunt mai multe variante “dupa”. prima: “hai sa mai avem un dupa cel putin”
.apoi prea te lamentezi cu vai ce nesimtiti sunt unii. fiecare doarme si face sex cu cine are chef. nu te forteaza nimeni, fara sa includem violul in discutie. DAR ti-ai pus intrebarea banala: oare barbatul ce vrea “dupa”? in afara de somn
si uitat la tv singuratic in alta camera cu virginitatea imprastiata pe tavan.
septembrie 18, 2007 la 10:00 pm
notalent369
deci autorule a ceva…normal ca nu urma sa gasesti ceva genial…ca daca scriam genial, publicam, nu scriam pe blog.
normal ca sunt mai multe variante…eu am zis ca predomina 2!
si normal ca fiecare face sex cu cine vrea muschiu lui…si nu ma lua cu ce vrea el dupa sex…pentru ca depinde de fiecare mascul in parte…la fel cum depinde si de femei..pentru ca sunt si printre ele,unele care vor sa ramana singure, sa doarma, sau mai stiu eu ce. unii barbati mai vor din nou sex, altii sa doarma, altii tv.
si ce-i cu discutia despre virginitate??de unde pana unde?
septembrie 18, 2007 la 10:02 pm
Iulian
te aplaud pentru ceea ce transpare din randurile de mai sus. mereu am fost genul care a crezut cu tarie in si a acordat second chances. si third. si fourth. si “n”. pentru ca in fiecare exista ceva bun. si daca o mica faramitza de interactionare a reusit sa ne uneasca, poate ca pe undeva exista si bobul, germenul care asteapta doar solul fertil pentru a incolti. insa de tot atat de multe ori am dat cu capul de prag. ultima data insa nu a mai fost cazul. nu m-am mai lovit de nimic. pur si simplu am cazut in gol cateva sute de etaje pana cand am ajuns la nivelul solului, extrem de bine infipt in ratiune si cinism cu usoare adieri de visare pe care mi le reprim pe cat pot mai bine. la ultima intrebare eu personal iti raspund negativ. d fapt la ambele. ajungi la un anumit punct in viata in care iti doresti stabilitate si certitudine. si comfort. si iubire. si inca the best kind of love: the shared and returned kind. si ca sa fac o paralela cu celalalt post al netalentatei aci de “fatza” gata sa modereze, nu numai fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata, dar in cautarea careia merita sa iti petreci toata viata (vorba cantecului). iubirea e si ea acolo. topaie, semnalizeaza. incearca sa se faca auzita. incearca sa nu moara intr-un cotlon de suflet. incearca sa nu se lase uitata. depinde de fiecare dintre noi sa ii gestionam spasmele, sa o lasam sa ne inunde fiintele sau pur si simplu sa ii blocam orice cale sufleteasca de acces.
septembrie 18, 2007 la 10:08 pm
notalent369
sniiiiiiiiif,iulianeee!!!!!sniiiiiiiif!!!!!!
pax cred ca iti raspunde maine.adica sigur.s-a culcat.ma bucur de asa o dezbatere:)keep it up guys!
septembrie 18, 2007 la 10:12 pm
Iulian
pai si tu ce te snifai? hai ca n-am fost asa patetic. um..cred. sper. in fine.
septembrie 18, 2007 la 10:14 pm
notalent369
” iubirea e si ea acolo. topaie, semnalizeaza. incearca sa se faca auzita. incearca sa nu moara intr-un cotlon de suflet. incearca sa nu se lase uitata. depinde de fiecare dintre noi sa ii gestionam spasmele, sa o lasam sa ne inunde fiintele sau pur si simplu sa ii blocam orice cale sufleteasca de acces.”
de asta snifai…
ma tu ma enervezi…ia explica-te..de ce nu scrii pe blogu ala pe care-l ai?/:)
septembrie 18, 2007 la 10:32 pm
autorul
notalent: ma gandeam ca doar un virgin se duce in alta camera la televizor dupa, loc in care-si contempla fecioria pierduta. asta am vrut sa spun, soro.
nu m-am referit la tine. sa nu-mi spui ca esti in zodia fecioarei. gluma!!! nu ma intereseaza.
ma uit si nu inteleg: de ce femeile vorbesc atat de mult despre sex pe bloguri? tocmai am vizitat-o pe malina-explozia solara care a scris cum l-a ratat pe unul bun pen’ca o avea prea mica.
ps de ce 369?am comentat si-am plecat.
septembrie 18, 2007 la 10:37 pm
notalent369
ook ok…
nu stiu de ce se vb atata despre sex pe bloguri…poate ptr ca e o probl fundamentala daca stai sa te gandesti.si ridica multe..alte probleme.despre malina, regretele mele…poate i le transmiti.
369 pentru ca e un numar simetric. 3 e cifra mea preferata..3 cu 3 fac 6.cu inca 3 fac 9…9 e 3 ori 3.blablabla…mi se pare mie un numar foarte frumos.that’s all.
septembrie 18, 2007 la 10:41 pm
autorul
nontalent: saru’mana pentru lamuriri. am sa-i transmit malinei regretele. ai dreptate: sexul ridica multe probleme. eu eram curios cum de femeile scriu despre el. stiu. daca scrie un barbat: “obsedatul dracului”
) . sa citesti postul despre sex oral al lui adrian.filozoful.ro. sa vezi comentarii
. sorry. m-a luat valul. am spus ca nu vreau sa mai scriu mult, dar…iertare.
septembrie 18, 2007 la 10:44 pm
notalent369
nu-ti mai cere scuze ca stiu ca nu-s reale si ma enervez aici.
femeile scriu despre sex pentru ca femeile despica firu-n patru mereu..in legatura cu orice..si in legatura cu sexul. noi va gasim motivatii si in zona asta…si bine facem ca va disecam comportamentul…ca daca am sta dupa voi sa ne spuneti,nu am ajunge niciunde.suntem descurcarete.
septembrie 18, 2007 la 10:48 pm
autorul
notalent: aproape 100% real. numai de experiente triste aud. unde-i gasiti pe aia care vorbesc in punga si pana la voi pierd informatia prin fisuri invizibile? la second hand? oricum, ai drepate: sunteti descurcarete.
septembrie 19, 2007 la 6:12 am
de pe net.. « srn`
[...] pe net.. Published September 19th, 2007 Personal , net Am citit un articol interesant de dimineaţă, e (mai mult) pentru fete dar şi pentru [...]
septembrie 19, 2007 la 6:47 am
Iulian
neata. acum am reluat firul desirat aseara. si am inteles si sniff-ul..si inca o data iti zic ca scriu..daca nu reusesti sa il vezi nu tine de mine.
nenea autor, lasa fata in pace bre. nu vezi ca a adormit la televizor pe canapea cu tigara aprinsa in scrumiera? (JOKE warning lights) ziceai mai sus cum de scriu femeile despre astfel de subiecte. intrebarea nu ar fi neaparat asa ci de ce nu scriu mai des. iar atunci cand o fac de ce sunt atat de acide la adresa sexului “tare” (majoritatea). incepi sa iti pui rotitele in functiune si sa gandesti daca nu cumva stam pe o bomba cu ceas care va fi declansata de urmatorul mascul care sare din pat direct la tigara.
septembrie 19, 2007 la 7:02 am
Iulian
*muahahahahahaaa* in sfarsit merge link-ul. my bad, problema era la mine. nu trecusem adresa blog-ului la user info. silly me:D
septembrie 19, 2007 la 8:21 am
autorul
iulian: abia acum ti-ai dat seama? numai ca bombele nu sunt femeile, ci noi, care am fost echipati cu tot felul de dispozitive menite sa te sfartece in milioane de bucati, in timp ce ele au detonatorul
. norocul meu ca sunt aproape imun. why? sunt casatorit si am invatat sa dezamorsez bombitele
. nu sfatuiesc pe nimeni insa sa faca acest pas. free forever is…wonderful
.
septembrie 19, 2007 la 9:29 am
pax
iulian-> te-ai dat cu capul de prag… cine nu s-a dat? da, doare… dar daca ti-ar zice cineva: nu te da, frate, ca e naspa; ai asculta? te-ai retrage si ai lasa lucurile asa ca sa nu te doara? eu nu fac asa… nu pot si nu mi se pare normal… consider asta lasitate sau poate sunt eu mai fraiera si ma umplu de vanatai… asta e, sunt vanataile mele si sunt mandra de ele… imi place vorba: desteptii invata din greselile altora, iar fraierii din propiile greseli, dar n-o voi urma niciodata… vreau sa sper ca pe mine nu ma va durea sau ca dupa durere ma va mangaia cineva sa-mi treaca
acum… eu zic ca oamenii (nu neaparat barbatii) care ies imediat din camera dupa sex sunt fraieri… nu profita de moment… nu lenevesc si ei dup’aia… ca dupa masa, nu-ti place sa stai sa se aseze mancarea? sa te relaxezi, sa pastrezi starea de bine?… eu zic ca ei au de pierdut… vorbind atata despre reactia de dupa am ajuns la concluzia ca nu vreau cuddling, eu vreau sa stau, sa fiu lepra, sa savurez momentul… does that make me insensitive?
septembrie 19, 2007 la 10:05 am
Iulian
nup. that makes you..tired;) iar vanataile sunt bune. ca faza cu murdarirea. lil’ reminders of shit that happened and got left behind. hopefully. stii faza cu experienta? e doar un nume pe care oamenii il atribuie propriilor greseli.
septembrie 19, 2007 la 11:27 am
pax
it’s good to be tired
septembrie 19, 2007 la 12:09 pm
Marl
si crezi tu ca tipele nu adorm dupa sex (uneori si “during”…)?
crezi tu ca nu exista nici o gagica pe lumea asta care sa primeasca un telefon dupa sex si sa-si ignore partenerul? dar vai, am uitat, fetele sunt romanticele incurabile TOT TIMPUL.
ar fi mult mai interesant blogul tau daca ideeile tale ar fi ceva mai putin stereotipice. aceleasi tampenii le auzi in teen magazines si la orice emisiune “pentru femei” de pe romantica si B1… bineinteles, ai dreptul la o opinie. dar parca deja p-asta am auzit-o de prea multe ori ca sa tac din gura.
septembrie 19, 2007 la 12:21 pm
notalent369
stiu ca si tipele fac asta.of. tot postul asta a fost scris dupa ce mi-a povestit o prietena o experienta nefericita. deci nu pentru ca citisem ceva in “cool girl” sau mai stiu eu ce tampenii de “Reviste”.
septembrie 19, 2007 la 12:41 pm
Botache
Eu nush cum pot unele muieri sa atraga astfel de tipi. Dovada e ca ce isi face omul cu mana lui, lucru manual se numeste.
septembrie 19, 2007 la 12:49 pm
Marl
mai, eu nu-ti zic ca postul nu a venit din capul tau… itzi spun in schimb ca ai o audienta destul de mare, si ar fi misto sa fi ceva mai atenta cand scrii ceva care e prea stereotipic…. nu stiu, dar impresiile astea cum ca barbatii sunt niste porci si femeiile trebuie totusi sa-i ierte intra in capul oameniilor pentru ca o aud de prea multe dati.
daca tie nu-ti convine varianta 2, atunci CUM POTI SA SCRII ceva de genul “Cum poate sa fie intr-atat de lepra, te intrebi? Nu te mai intreba. It’s in their nature. Serios. Nu fac misto acum. Chiar asa e.”
adica “da, e naspa varianta 2, dar e in natura lor, si de, tre sa-i intzelegem, sa nu ne mai intrebam, sa nu mai zicem nimic…” nu e in natura lor, pentru ca o groaza de barbati NU fac asta (evidence: varianta 1) si o groaza de femei FAC asta. deci astea sunt vorbe goale care pot fi daunatoare…. plus ca te si contrazici.
septembrie 19, 2007 la 1:32 pm
notalent369
nu imi convine varianta 2, dar o recunosc cand o vad.
nu am zis ca trebuie sa-i intelegem…voiam doar sa spun ca nu ai ce face in cazul barbatilor care se incadreaza in categoria aia.pentru ca da, e vorba de mai multe categorii..ma repet.am scris doar DOUA variante…nu am spus ca sunt singurele.
septembrie 19, 2007 la 1:35 pm
Anutza
apropos de ceea ce a scris Botache… aici se aplica si chestia barbatilor care atrag femei care nu-i merita…sau cel putin asa cosideram noi…
*desi barbatii nu sunt niste sfinti, uneori, femeile le-o iau cu mult inaite…si noi facem multe chestii nasoale:-S
septembrie 19, 2007 la 6:13 pm
dadatroll
Pozele astea pe care le pui tu aici au unghiul total nepotrivit.
septembrie 19, 2007 la 6:42 pm
pax
eu nu inteleg de ce aveti impresia ca diana (de fapt o fata, in general) se ia de tipi… sa fim seriosi, eu recunosc ca sunt uneori mai a naibii decat multi tipi… am recitit postul si nu vad unde scrie ea ca doar tipii sunt porci, ca numai ei fac asta… a enumerat doua variante, extremele, dar exista si multe variante de mijloc… daca ar fi sa scrie en-detail despre miile de variante de comportament de dupa, ar iesi vreo trei carti si tot ar mai fi de adaugat
septembrie 19, 2007 la 8:35 pm
Stas Sushkov
@autorul: respect pt pareri!
In rest…
@dadatroll: observare justa!
@copolovici: am ras, thx!
@pax: mai ho, zici ca-i si in interesul tau sa aperi articolul. Sau ai sperante pentru dupa.
… finally…
@notalent369: iara-si tapa cu topul astora, insa hai ca de data asta iti dau ok, aici ai o tzar de adevar. Intrebarea mea este: Nu ai incercat sa gandesti si ca un barbat in cazul tau favorit nr.2? Poate ca problema nu e in sex, sau sentimente ci in valorile pe care le promoveaza ambele sexe? Cat despre femeii… eu-s la fel de dezamagit de voi!
septembrie 20, 2007 la 7:54 am
mihaiborcan
vad ca ti-ai pus chat =))
septembrie 20, 2007 la 11:15 am
Sky-Hunter
Daca asta e comportament aiurea … uite-te aici comportament
- personal p’astia doi i-as electrocuta instant.
septembrie 20, 2007 la 1:16 pm
baghy
vrei sa bati recordul personal la commenturi cu acest post ?
septembrie 20, 2007 la 1:58 pm
notalent369
nu draga
(glumesc!)
am mai multe la altul.dar de ce?ti se pare ca fac eu ceva?
scuze ca nu am postat nimic nou, nu am prea stat pe acasa..sa vad cum fac, nu va las eu asa..
septembrie 20, 2007 la 2:17 pm
Danutz
NoTalent,
am zis ca nu o sa ma bag in discutia asta, dar acum ca s-au mai linistit apele vreau sa te intreb cand o sa ne invrednicesti si cu “Comportamentul din timpul…” .
septembrie 20, 2007 la 2:21 pm
notalent369
cand voi considera ca e mom potrivit.when i’m in the mood to do so(adica sa scriu despre asta, nu te gandi la prostii:P )
septembrie 20, 2007 la 2:43 pm
Sorana
Exista si a 3a varianta, momentul de panica. Se ridica frumos, se duce la baie, se intoarce, te ia in brate, te saruta, te ninini, te nanana, fumati o tigara, apoi pe un ton pseudoafectat auzi “S-a rupt prezervativul!”.
Daca as mai avea blog, as face o lista cu bombe de dinainte, in timpul si dupa. Cine nu stie momentele “not tonight, desi doamne, am chef, ca nu, nu sunt epilata <>”, “stai, idiotule, deasupra… nu vreau sa-mi vezi burta”, “hai sa innod prezervativul si sa-l arunc pe covorul gagica-mii…”
Ne vedem in 45 de minute
septembrie 20, 2007 la 2:54 pm
Iulian
this one cracked me up.
septembrie 20, 2007 la 4:26 pm
defektu
meeama ce e tigania asta frate aici? nu inteleg nimic….
septembrie 20, 2007 la 7:48 pm
blackmetal
fatăăăă, 93 de comentarii… tu faci vrăji, sunt sigur
septembrie 20, 2007 la 10:01 pm
notalent369
septembrie 20, 2007 la 10:25 pm
Doru Oprisan
eh, uite ca nu sunt baiat rau si te ajut sa faci 100… Desi iar ai scris un post feminist. In fine.
septembrie 20, 2007 la 10:31 pm
defektu
ca tot veni vorba de meci….mama daca joaca dinamo…si nu pot sa ma uit la meci….si ma suna un prieten si imi zice ba…sa vezi….au egalat aia minutu 72 si dupaia a ratat dinamo in prostie…si sa mai vezi ca au mai dat aia una in 92….reactia mea va fi CE MA?!?!? sa moooori tu….(imi aprind o tigara imi iau si un pahar de cola) ia zi fratee…..ce s-a intamplat? ce schimbari a facut ala…..CUM MAA!?! cum sa-l scoata pe niculescu si sa-l bage pe bratu….haaai frate…..
deci nu ne acuzati k suntem insensibili….avem si noi chestiile noastre sfinte….si nu va suparati k discutia nu tine mai mult de 20 de min si dupaia tocmai bine ca putem sa o luam iar de la inceput
septembrie 21, 2007 la 9:18 am
samurai
nu e nimic sfant intr-un meci de folbal. ba din contra…
septembrie 21, 2007 la 1:45 pm
pax
vai de capul meu, defektule…. cum poti sa scrii ceva atat de misogin si nesimtit??? acum ai spulberat orice speranta din sufletul meu ca barbatilor le mai pasa din cand in cand de cate o tipa…
(
septembrie 21, 2007 la 2:46 pm
defektu
samurai eu zic k tu esti pocait….sau vrei sa pari un romantic incurabil sau vrei sa le canti in struna….si nu imi zi ca singura chestie sfanta pt tine este femeia
si idee pt diana….ia fa un post despre chestiile sfinte ale baietilor…gen sa insire ce chestii pe moment ar fi mai importante decat un “haha hihihi ” cu persoana iubita…..si iti garantez k o sa ramai traumatizata
septembrie 21, 2007 la 3:41 pm
notalent369
eu sa-l scriu?o sa incerc.bine.dar imi sariti toti masculii in cap.
septembrie 21, 2007 la 5:01 pm
SarcasticDog
banuiesc ca stii in ce te bagi.
You girl are playing with serious fire, you WILL get BURNT!
septembrie 21, 2007 la 5:37 pm
Iulian
dog-> today is NOT such a good day for science, is it?
septembrie 21, 2007 la 6:33 pm
notalent369
septembrie 21, 2007 la 6:34 pm
SarcasticDog
hahaha…my nigger…
septembrie 21, 2007 la 6:36 pm
SarcasticDog
hmmm…din pacate sunt de partea LOR.
septembrie 21, 2007 la 6:38 pm
notalent369
valetul meu drag..mereu ti-am luat apararea…ca deh…ai ochii aia frumosi tare…dar ai grija where your loyalty lies…ma tradezi???????
septembrie 21, 2007 la 6:43 pm
SarcasticDog
Doamna …ma impingeti in pacat.Aveti vorba dulce,aveti mila de un sarman valet.
septembrie 21, 2007 la 6:45 pm
notalent369
am mila.mereu am.prea multa.sa nu ma tradezi vreodata ca-mi vei cunoaste FURIA. and it won’t be pretty, i can tell you that!
love me and i will be kind…
septembrie 21, 2007 la 6:48 pm
SarcasticDog
plecaciune,Maria-ta.(valetul se retrage cu pasi mici)
septembrie 21, 2007 la 6:49 pm
notalent369
te mai astept in camerele mele. noapte buna…
septembrie 24, 2007 la 9:10 pm
adelix
Erau nijte categorii in care intrau barbatii:-? Hmm,erau asa(in ordine crescatoare)…purcelusi,porci,mistreti si jderi.Tu(barbatule!) in ce categorie intri?
ianuarie 1, 2008 la 3:04 pm
manuel
intrebare: dupa ce se termina actul sexual, se poate intampla ca dupa 2-3 minute barbatul sa vrea din nou
ce s-ar intampla in cazul asta (pe care nu l-ai mentionat) ?
iulie 25, 2008 la 4:57 pm
aparatka
IMPORTANT
i don’t understand why my photo is here, but i don’t let people to use my art without my permission, and you don’t have the permission. can you remove it or contact me? (aparatka@onet.eu) to explain why this photo is here?