Problema asta, cu fuck-buddies, ma pune pe ganduri de ceva vreme. Desigur ca ne surade tuturor sa stim ca avem in permanenta pe cineva acolo, pentru zilele ploioase, la propriu si la figurat, care sa ne ridice moralul si sa ne faca sa ne simtim iubiti. Dar oare nu asta e rolul unui iubit sau al unei iubite? Sa fie acolo pentru noi? Sa ne potoleasca poftele, fie ele si trupesti? Un fuck-buddy este un om care nu serveste la altceva, decat la satisfacerea unor dorinte de nivel sexual. Cu siguranta suntem multi cei care spunem ca, nu de putine ori, nu vrem altceva decat ceva “casual”…”relaxat”. Dar daca e sa ne gandim serios, sa ne analizam putin pe noi insine, ne dam seama -sunt sigura de asta- ca o astfel de relatie, in care nu am face decat sa ne folosim unul de altul, nu are sens. In principal, sunt convinsa ca cineva, pana la urma, se va rani in toata povestea asta.
Daca ar fii sa am un asemenea fuck-buddy, probabil l-as alege datoria atractiei extreme de puternice, sexuale. Eu una, nu pot fi atrasa decat de un om inteligent, misterios, cu bun simt si o multime de alte calitati pe care le caut la un baiat. Nici macar nu trebuie sa fie frumos, iar prietenele mele stiu asta (e motivul unor glume pe care le fac pe seama mea, mai nou). Problema mea ar fii urmatoarea….daca as gasi un asemenea tip, de care sa fiu atrasa atat de tare…nu m-as multumi doar cu o relatie de casual sex, ci as dori o relatie cat se poate de serioasa. Asa ca ma aflu intr-o mare dilema. De fapt nu e chiar asa de mare…presupun ca tocmai mi-am raspuns singura nelamuririlor…nu-s facuta pentru asa o relatie “simplista”. Nu e genul meu.
Voi ce credeti? Exista vreun aspect al acestei probleme pe care l-am neglijat? Vreo ” portita de scapare ” ? Sa va vad…




61 comments
Comments feed for this article
mai 3, 2007 at 8:43 pm
Doru Oprisan
Bineinteles ca exista un aspect uitat. Si bineinteles, unul esential. Cel putin din punctul meu de vedere, cei care cauta un fuck buddy fac acest lucru tocmai pentru ca nu reusesc sa isi gaseasca sufletul pereche. Daca toti ar iubi si ar fi iubiti, lumea ar fi….mmm… scarbos de roz :)) In fine. Ideea e ca in realitate sunt foarte multi oameni singuri, oameni care tanjesc dupa afectiune, care din diferite motive nu au norocul unor relatii serioase. Si atunci intervine intrebarea: oamenii aia ce sa faca? Sa astepte la nesfarsit ? Tu cand vrei masina si nu ai bani de Mercedes, refuzi sa iti iei pentru moment un Renault ? Fiecare incearca sa obtina lucrurile de care are nevoie (sufletesti sau materiale). Si daca nu putem obtine lucrurile complete, luam pe bucatele si incercam sa construim din ele. Un fuck buddy nu e idealul nimanui, insa este mult mai mult decat sa adormi zile la rand intrebandu-te daca esti un ratat pentru ca nu esti in stare sa iti gasesti jumatatea. Plus ca toate intrebarile astea si starile de rahat aferente iti distrug increderea in sine. Ori ca sa supravietuiesti si sa si performezi in societatea de azi, increderea in sine, curajul, tupeul, oo-le sunt esentiale. Un fuck buddy iti da , printre altele, incredere in sine. Si tu ii dai acelasi lucru in schimb.
) Eu cred ca o relatie de tip “fuck buddy” are si sens, are si beneficii, desi este departe de ce ne dorim cu adevarat in viata. Dar de multe ori ne dorim lucruri imposibile, nu? Perfecte poate.
Tu esti convinsa ca intr-o relatie de genul asta cineva va fi ranit in cele din urma. Si ca de aceea, nu are sens. Fals. Pentru ca in incercarile de relatii serioase procentajul de raniri e mult mai mare si ranile sunt si ele mult mai serioase. Si nu cred ca va spune cineva ca din cauza asta o relatie serioasa nu are sens. E ca si cum ai spune ca iubirea nu are sens. (fa abstractie ca eu spun chestia asta
Si inca un lucru: Sexul e un lucru foarte frumos, desi uitam sa remarcam uneori acest lucru printre prejudecatile zilei. Iar pasiunea sexuala e un lucru extraordinar, care trebuie pretuit si chiar cultivat. Ca doar toti ne plangem de monotonie si vieti neinteresante, nu?
mai 3, 2007 at 9:09 pm
blur
e distractiv sa ti-o tragi de cate ori ai nevoie. de lovit te lovesti, si te lovesti rau de tot, cand prietenul de tras ocazional exista in acelasi spatiu si in acelasi timp cu prietenul cu care te impreunezi din dragoste.
fuck buddy nu are nici cea mai mica legatura cu vreun sentiment sau obligatie. nu are legatura cu cat de singur esti si cate lacrimi versi plangandu-ti de mila. pur si simplu vrei sa ti-o tragi si zambesti linistit ca ai “acoperire”. e simplu pe cat de fun, e nevinovat si linistitor. daca te arzi sau te ranesti, inseamna ca nu e vorba de un fuck buddy, ci de inca o relatie nereusita in cautarea jumatatii. … zic io. so… fuck is fun, let’s get together. pupa blur
mai 3, 2007 at 9:21 pm
notalent369
Doru…ma sperii. ar fii trebuit sa precizez ca textul asta e ptr toti mai putin ptr tine.
bai oameni buni.stiu ce implica casual sex. doar spuneam ca eu nu as putea sa o fac. cred. nu spun niciodata niciodata…dar cred ca daca as fii atrasa de omul cu care ma culc si as vrea mai mult, o relatie. sau in caz contrar, l-as evita…
mai 3, 2007 at 9:25 pm
otrava
din ce in ce mai des ma gandesc la casual asta. viata asta agitata cu greu ma mai poate indrepta si catre ceva altceva. la cravata. dar vreau si din asta.
mai 3, 2007 at 9:30 pm
Defektu
eu zic ca ne ranim tot timpul si fara sa vrem….asa k o rana in plus sau in minus nu se mai pune…..si pot spune k sunt de acord si k nu sunt….sunt pt k sunt momente cand asta te descarca si nu esti dator nimanui cu explicatii sau cu atle gesturi…..adik te poti imbraca si sa te duci la scoala/servici linistit….dar din pacate cand vrei sa-ti scuipi supararea sau offul nu poti sa zici hai sa mi-o trag cu aia si gata…..cauti sa vb cu cineva (de ex pers iubita) si eu zic ca una fara alta nu prea merg….si consider k ar fi lamentabil(din pc meu de vedere) sa combini 2 persoane….una pt primul aspect si a doua pt urmatorul…..
mai 4, 2007 at 12:30 am
Denisa
Eu îi dau dreptate lui Doru, dacă n-ai ce face… n-ai ce face. Până-ţi permiţi Mercedesul, merge şi un Renault. Nu e ce-ai visat, dar e ceva.
Am impresia că eşti ceva mai tânără decât mine, peste o vreme poate o să-mi dai dreptate. Dar îţi doresc să n-ai nevoie, niciodată, de un fuck buddy.
mai 4, 2007 at 5:00 am
crash
Si ce te faci cand fuck-buddy-ul e mai tot timpul plecat sau indisponibil cand vrei tu? Iti gasesti altul? Intrebarea e pt Doru
mai 4, 2007 at 8:47 am
peculiarme
Eu zic ca nu ar trebui sa fie cineva care sa aiba NEVOIE de un fuck-buddy, dar e ok sa VREI. Nu cu toata lumea de care te simti atras din punct de vedere sexual poti avea si o relatie. Sexul poate fi extraordinar, dar pur si simplu nu poate fi mai mult si uneori nici nu vrei sa fie mai mult. Sunt de acord cu Doru. Din viata trebuie sa iei ce poti, in limitele bunului simt. Daca ai ceva frumos (fie ca e sex, fie ca e mai mult sau mai putin, o prietenie, o persoana cu care iti place sa discuti etc.), de ce sa nu te bucuri de asta? Toate au un sfarsit, dar pana cand nu se termina de la sine, de ce sa fortezi lucrurile?
Ceea ce e gresit si incorect fata de ambii parteneri e atunci cand unul din ei vrea doar sex, iar celalalt crede ca au chiar o relatie serioasa. Dar atata timp cat relatia bazata pe sex este inteleasa si acceptata de amandoi, cred poate iesi ceva frumos.
Sexul poate fi ceva foarte complex. Pentru unii implica doar actul in sine, facand exceptie de cele doua trupuri fierbinti si pasionale, de inventivitate si imaginatie. Dar cand le iei si pe acestea in considerare, e si mai frumos.
Pe de alta parte, unele persoane nu au nevoie de relatii serioase ca sa fie fericite. Asa ca poate sa nu se aplice partea cu “ma multumesc cu putin pana dau de mai mult”. Poate pentru unii, sexul e acel “mai mult”.
Cu greu iti gasesti partenerul potrivit (si sexual, si sentimental), dar cand dai de el… ce placere!
mai 4, 2007 at 9:24 am
blur
vreau fuck buddy !!!! :((
mai 4, 2007 at 9:29 am
Doru Oprisan
Crash, orice relatie trebuie sa functioneze din ambele sensuri. Fie ca e iubire, fie ca e doar sex&prietenie. In ambele cazuri, daca unul din cei doi e tot timpul plecat, relatia va inceta sa existe. Iar tu esti liber sa faci o noua incercare de a gasi fericirea.
Pe de alta parte, asa cum spune Peculiar, sexul poate fi un lucru foarte complex si frumos. Poate fi. Asta e in functie de educatia fiecaruia in parte si de capacitatea individului de a vedea in sex afectiune, pasiune, senzualitate, magia atingerilor si a simturilor umane. Apropo, de aceea au fost scrise volume intregi si foarte detaliate pe tema asta inca din antichitate. Ca sa invete oamenii sa traiasca niste lucruri extraordinare.
mai 4, 2007 at 10:04 am
Bruli
Un fuck-buddy, casual sex, e ca si mancarea de tip fast-food, intri, comanzi, servesti, te lingi pe degete si pleci. Acest tip de relatie este foarte practicat in zilele de astazi, mai ales in tarile capitaliste, unde peste tot “atarna” mesajul “time is money” in cazul de fata “no time for love”. Acum daca tot am facut o paralela intre casual relationship si mancarea de tip fast-food hai sa vedem care sunt rezultatele celei din urma; luam ca drept model/subiect cetatenii americani si vom observa ca intr-o proportie foarte mare ei sufera de obezitate, obezitate care atrage dupa sine o serie de alte boli. Parerea mea este ca daca acest tip de relatie sau de “a te hrani..” devine o constanta cred ca in timp poate deveni nociva.
mai 4, 2007 at 10:15 am
Doru Oprisan
Bruli, din cate stiu sexul nu dauneaza grav sanatatii..
Nici macar in exces. Asta spre deosebire de mancare.
E drept, un numar mare de relatii doar de tip casual sex pot dauna pe plan psihic pentru ca din comoditate si obisnuinta nu vei mai lupta niciodata pentru mai mult, adica pentru o relatie serioasa, pentru iubire. Ceea ce nu e bine. Dar cred ca daca in asteptatea acelei iubiri stai foarte multa vreme singur, nu doar ca atunci cand vei gasi iubirea nu vei avea experienta necesara pentru a o pastra, ci ai toate sansele sa ajungi la sectia de cuminti cu mult inainte.
Blur, daca gasesti, sa o intrebi daca are vreo sora !
mai 4, 2007 at 10:26 am
Brusli
Am zis eu ca dauneaza fizic? Am zis ca in timp poate deveni nociva si aici m-am referit in primul rand la partea psihica. In general barbatilor le convine mai mult acest timp de relatie, fara prea multe implicatii, nu acelasi lucru pot spune si despre femei.
mai 4, 2007 at 12:23 pm
jhonwhatever
@Brusli, nu sunt de acord cu tine cand spui ca femeilor nu le convine acest tip de relatie. Prin 1980 si ceva a fost facut un studiu (de Shere Hite, daca imi aduc aminte bine) “Women and Love” care a reliefat printre altele ca 84% dintre femei sunt total nesatisfacute de sotii sau de amantii lor si ca 70% din femeile maritate intretin dupa 5 ani de casatorie relatii extraconjugale.
Eu nu inteleg in fuck-buddy casual sex. Adica fuck-buddy din punctul meu de vedere ar presupune prietenie, o relatie constanta, dar care este acceptata din start ca neavand sanse pe termen lung. Poate avea si elemente romantice, dar nu de intensitate foarte mare. Pasiunea arde si poate deveni distructiva
@crash: eu cred ca din cauza apropierii afective e greu sa-ti gasesti alt buddy..daca iti e usor inseamna ca e casual sex
Casual sex=sex intamplator, e altceva
Sunt de acord cu Doru ca “sexul poate fi un lucru foarte complex si frumos”
si ca e necesar. Avem niste nevoi naturale, e ilogic si ineficient sa te impotrivesti proprie-ti naturi
@peculiarme - e romantic si frumos ce ai scris tu, dar eu personal inca nu am cunoscut un cuplu care sa spun cu mana pe inima ca e fericit din toate punctele de vedere. Totusi sper ca exista posibilitatea de a-ti gasi “jumatatea “
mai 4, 2007 at 12:47 pm
notalent369
ce activa e lumeaaa…bravos!
draga johnwhatever, eu cunosc un asemenea cuplu…jumatatile ce alcatuiesc un intreg. asta ma face si pe mine sa cred in continuare in existenta jumatatii mele. e cam singurul lucru care reuseste sa faca asta.
mai 4, 2007 at 1:09 pm
baracuda
bai…e dubioasa treaba cu fuck buddy-ul..pt ca intr-adevar poti iesi ranit din chestia asta…pt ca daca se ajunge la un anumit punct de atasare emotionala te doare cand nu mai e acolo…te doare cand nu mai e la fel de disponibil sau ca stii ca e cu alta/altul….acuma exista si partea buna a lucrurilor….din lipsa de timp….sau poate din frica de implicare si justificare iti gasesti un fuck buddy…aceea persoana trebuie sa fie cineva care sa te atraga extraordinar de mult din punct de vedere fizic si apoi sa aibe alte calitati…pt ca doar e un fuck buddy nu?! si apoi trebuie sa existe multe scantei intre acele persoane ca relatia asta de fuck-buddies sa reziste….ca cine stie poate pana la urma iese ceva….sau you’ll just put it in your memories’ box….oricum povestea asta cu fuck-buddy-ul e cu dus si intors…pt ca sunt zeci de pareri pro si contra…si da traim intr-un lume moderna unde totul trece pe langa noi cu viteza luminii,in care zic eu ca ar trebui sa profitam de tot ce iese in cale….ca sa nu stai apoi sa te intrebi…what if…? si da poti suferi da te poti si bucura…d’aia exista experientele…ca sa inveti din ele…sau ca sa-ti iei palme pana iti intra in cap ca nu e bine…sau ca da,e bine….si oricum,cat de insensibil/a ai fi pana la urma tot te atasezi fara sa vrei de fuck buddy-ul tau, pt ca sufletul nu e de piatra,si mai ales ca aceea persoana te duce pe culmile placerii….si chair daca se termina,iti ramane acolo un suflet,e una din persoanele alea care iti aduc zambetul pe buze daca te gandesti la ele…so why not have a fuck buddy?
mai 4, 2007 at 1:22 pm
peculiarme
@notalent369: Ce te face sa crezi ca stii un cupul fericit din toate punctele de vedere? Ai trait cu ei in casa? Mananci zilnic cu ei la masa? Din afara totul poate parea perfect. N-ai muscat niciodata dintr-un mar rosu superb si lucios pentru ca in interior sa dai de viermi?
mai 4, 2007 at 2:08 pm
notalent369
exact.sunt prietenii mei cei mai buni si parintii mei.
mai 4, 2007 at 2:08 pm
peculiarme
@baracuda: Da, exista riscul de a te atasa mai mult de persoana respectiva (doar in anumite cazuri). Dar exista si posibilitatea unei astfel de relatii ca singurul lucru ramas in urma unei relatii care s-a vrut a fi mai serioasa. N-a iesit si a ramas doar un sex fenomenal… si atunci chiar nu exista riscul de implicare. Nici macar nu-mi vine sa-i zic risc… posibilitate suna mai bine.
mai 4, 2007 at 2:13 pm
peculiarme
@notalent: Parintii sunt cei mai experimentati in a ascunde adevarul de copii asa ca permite-mi sa fiu mai sceptica in ceea ce priveste relatiile perfecte. Nu cred ca exista asa ceva.
Sper sa nu ma intelegi gresit, nu spun ca relatia parintilor tai ar fi de fapt altfel decat pare. Doar ca nu exista relatii perfecte, de orice tip ar fi ele…
Mereu am fost de parere ca atata timp cat nu esti in miezul problemei, nu ai cum s-o cunosti in totalitate. Totul in viata are urcusuri si coborasuri.
Oricum, ma bucur daca relatia parintilor tai este cum o vezi tu. Putine casnicii mai sunt bazate pe sentimente profunde, dar ma bucur sa stiu ca inca mai exista.
mai 4, 2007 at 2:18 pm
baracuda
@ peculiarme….un risc pe care uneori e bine sa ti-l asumi
sau care merita sa ti-l asumi…o astfel de relatie te ajuta in cunoasterea de sine…te ajuta sa-ti cunosti limitele sau sa le depasesti…
mai 4, 2007 at 2:20 pm
notalent369
nu spun ca e perfecta,ptr ca stiu ca nu exista asa ceva…perfectiune. evident ca mama ar vrea ca tata sa fie mai putin lenes. dar ma uit la ei..si la peste 40 de ani, sa faci mereu glume, sa te pupi cu sotul/sotia…sa o mangai(ba chiar sa o pipai;)) ), sa ai incredere deplina, sa iti fie partener de viata in adevaratul sens al cuvantului, mie mi se pare mare lucru. ma uit la ei si visez la asa ceva.
mai 4, 2007 at 2:25 pm
Brusli
Teoretic totul suna simplu si frumos, dar practic nu e chiar asa, inca o data simt nevoia sa spun ca majoritatea femeilor se ataseaza de partener si mai devreme sau mai tarziu o sa-si doreasca mai mult decat de a face sex sportiv.
mai 4, 2007 at 3:32 pm
crash
Mai cata inspiratie! M-am gandit toata ziua la chestia asta si am intors-o pe toate partile. Ceva imi da cu virgula. Peculiar are dreptate doar pe jumatate. Nu cred ca se poate o relatie bazata pe instincte sexulate, mai ales rezultata in urma uneia bazate pe sentimente extraordinare. Pe de alta parte nici jhonwhatever nu are toatal dreptate spunand ca e ilogic si ineficient sa te impotrivesti propriei naturi… Cred ca cel mai aproape de adevar ramane totusi Doru! Oricum ramane preferatul meu in materie de comentarii pe bloguri. Na ca acum o sa se ia lumea de mine…
mai 4, 2007 at 3:37 pm
peculiarme
@crash: Vorbim de lucruri diferite.
N-am zis nimic de o fosta relatie bazata pe sentimente extraordinare din care a ramas doar sexul. Vorbeam doar de o relatie care a vrut sa fie mai serioasa, dar nu i-a iesit asa ca sexul e bun ramas. Numai cu gandul la sentimente esti…
mai 4, 2007 at 3:38 pm
notalent369
i-auzi dorulet, si negativistii ca tine au dreptul la un fanclub. ma declar fondatoare. peculiarme are intaietate la lista de inscriere.
mai 4, 2007 at 3:40 pm
crash
@peculiar: normal ca sunt. Nu pot sa vad doar instincte si nici nu cred ca poate exista conceptul asta pt mine. Poate pt altii. Eu simt. Cand nu mai simt, nu mai e nimic, nici macar sex. Ce e asa de greu de inteles?
mai 4, 2007 at 3:43 pm
notalent369
crash, sunt de partea ta aici! cand nu mai sunt sentimente…nu mai e nimic. cu atat mai mult, sex. mi-e sila sa ma gandesc la asa ceva in legatura cu un om pentru care nu nutresc vreun sentiment.
mai 4, 2007 at 3:46 pm
peculiarme
@crash: Ce simti? Ca daca simti sentimente simtatoare, faci dragoste, nu sex.
Noi vorbim de sex. Nu contamina sexul!
@notalent: Ma simt extrem de flatata si uimita in acelasi timp… de ce am intaietate? Ma inscriu, ma inscriu! Pick me, pick me! Ii facem si statuie?
mai 4, 2007 at 3:48 pm
crash
Deci nu mi se pare corect sa aiba Peculiar intaietate.
De ce sa nu fiu eu primul? Ma rog, al doi-lea… 
mai 4, 2007 at 3:48 pm
notalent369
peculiarme, nu conteaza….dragoste/sex…eu una, tot am nevoie de ceva la corazon ptr tipul respectiv, ca sa pot sa fac asa ceva. nu as putea sa ma culc cu cineva doar ptr ca e frumos, de ex. daca e prost de PUTE, mi se face sila. daca trebuie sa-i scot cu furculita cuvintele, la fel. I NEED TO FEEL!
mai 4, 2007 at 3:51 pm
peculiarme
@notalent: E clar. Nu poti sa faci sex. E totusi o diferenta intre a face dragoste si a face sex…
mai 4, 2007 at 3:52 pm
notalent369
dorule….o duci bine, frate!…what’s next? tricouri imprimate cu ” doru 100% ” ?
mai 4, 2007 at 3:57 pm
notalent369
evident. dar le poti face cu aceeasi persoana. asta cred ca e cel mai frumos. probabil ca nu as putea sa fac sex fara dragoste….macar putin acolo. fucked up, i know.
mai 4, 2007 at 3:59 pm
peculiarme
@notalent: no fuck-buddy for you, miss!
mai 4, 2007 at 4:01 pm
notalent369
it would be a nice for a change, though…..la cat de controversat devine subiectul…oricum, am mai zis-o…nu spun niciodata niciodata. poate ca nu mi-am intalnit fuck buddy-ul pana acum:))))))))
Doamne, ce am ajuns sa spun…
mai 4, 2007 at 4:01 pm
Doru Oprisan
hmm… ma gandesc la alt mesaj: “Doru, the best fuck-buddy ever !”

mai 4, 2007 at 4:05 pm
crash
Gata, nu ma mai bag. Ies din club. Voi va tineti numai de prostii pe aici
mai 4, 2007 at 4:07 pm
peculiarme
Doru, si cine testeaza piata sa se asigure ca nu minti?
mai 4, 2007 at 4:12 pm
Doru Oprisan
:)) Peculiar, cred ca pentru asta trebuie un subiect separat..
Asa ca deocamdata sa revenim la parerile pro si contra fuck-buddy.
Si apropo de ce zicea notalent, am urmatoarea intrebare: a avut cineva dintre voi o astfel de relatie pana acum? Ca sa vorbim in cunostiinta de cauza..
mai 4, 2007 at 4:16 pm
peculiarme
Oh, that group therapy feeling again!
mai 4, 2007 at 7:35 pm
jhonwhatever
mie imi mai staruie o intrebare in minte…care-i diferenta intre amanta si fuck buddy?
schimba mariajul conceptul?
mai 4, 2007 at 8:17 pm
Doru Oprisan
Teoretic, amanta o ascunzi de ochii lumii. Amanta exista doar cand exista nevasta inainte.
Dar vad ca nimeni nu se inghesuie sa raspunda la intrebarea mea…Curajosilor !
mai 4, 2007 at 9:20 pm
Denisa
Hai că răspund eu: da.
Numa’ să nu daţi cu pietre!
mai 5, 2007 at 5:53 am
jhonwhatever
@doru: cred ca necesita subiect separat intrebarea ta, macar sa impartasim si impresii
Iar legat de amanta/nevasta/fuck buddy: amanta=fuck buddy?
mai 5, 2007 at 6:43 am
peculiarme
@jhonwhatever: In conditiile in care nu o si iubesti pe amanta.
mai 5, 2007 at 8:39 am
crash
S-a incins subiectul… Eu parca ma retrasesem…
mai 5, 2007 at 10:37 am
notalent369
peculiarme…nici fuck-buddy-ul nu-l iubesti.
crash…te primim inapoi.
mai 5, 2007 at 11:31 am
crash
Daca ma primiti inapoi, sa-mi dau cu parerea! Intreba jhonwhatever care ar fi diferenta dintre amanta si fuck-buddy. In anumite circumstante, cred ca exista o mare diferenta, atunci cand exista sentimente. Daca nu exista, amanta=fuck-buddy.
mai 5, 2007 at 12:09 pm
peculiarme
@notalent369: Si am zis eu altceva? Spuneam ca amanta e fuck-buddy in cazul in care n-o iubesti… daca o iubesti, e mai mult. Exact ce spune si crash.
mai 5, 2007 at 4:22 pm
Doru Oprisan
Amanta este cea cu care te culci in conditiile in care ai si o nevasta. Fuck-buddy presupune o relatie in care si el si ea sunt singuri.
@Denisa, multumim frumos pentru curaj. Subscriu
mai 5, 2007 at 5:08 pm
crash
@Doru: intrebarea ta e doar la tecut? Sau cuprinde si prezentul?
mai 5, 2007 at 5:12 pm
Doru Oprisan
@crash: cuprinde si prezentul. Ideea e sa vedem daca stim despre ce vorbim. Ca s-a intamplat mai demult sau ca e de actualitate conteaza mai putin. Importanta e cunoasterea situatiei.
mai 5, 2007 at 7:10 pm
jhonwhatever
interesting…
@pecliar/ notalent 369: si ce te faci daca ai o fuck buddy de 5 ani? (adica relatia dureaza de 5 ani)
inevitabil apar si sentimente mai durabile…cand o upgradezi?
@doru: in conditiile presupuse de tine eu raspund cu nu
mai 5, 2007 at 8:11 pm
notalent369
exact ce ziceam ! ca cineva cu siguranta va iesi ranit din toata treaba. bineinteles ca exista si varianta idilica, in care ambii se indragostesc…si chiar exista posibilitatea unei relatii frumoase. acum nu stiu ce sa zic, poate nu va dura prea mult, din moment ce e bazata pur pe atractie fizica. adica, de 5 ani de zile, te vezi cu o persoana doar ca sa faceti sex. cred si eu ca se ajunge in punctul in care amandoi se gandesc la eventualitatea unei relatii…
mai 6, 2007 at 9:16 am
peculiarme
Eu cred ca varianta idilica e cand nu se indragosteste nici unul.
Mi-am dat si eu cu parerea intr-un post nou, apropo de intrebarile lui Doru.
mai 6, 2007 at 9:48 am
otrava
ce dezbatere. interesant
mai 6, 2007 at 4:03 pm
notalent369
bine punctat peculiarme. o relatie cu un fuck buddy nu poate functiona daca exista dragoste. deja e altceva atunci. asa ca da, varianta ideala e love-free!
mai 6, 2007 at 6:46 pm
Doru Oprisan
Eu nu cred ca se supara cineva daca o relatie fuck-buddy evolueaza in dragoste. Ca doar relatia de fuck-buddy a luat nastere pentru ca nu gasisem dragoste, nu?
mai 8, 2007 at 7:44 pm
piticu21
To have
mai 9, 2007 at 5:16 pm
Goriulian
Eu cred că tu faci alegerea corectă dacă nu îţi faci un fuck-buddy. Este destul de evident din post că o asemenea relaţie te-ar nega pe tine ca persoană (nu doar pe el) şi că ai avea un low self-esteem după. Normal că toţi vrem să facem cât mai mult sex, că doar suntem tineri. WTF? Problema cu unii dintre noi e că mai şi gândim along the way… şi încercâm să nu devenim nişte animale. Normal că, inevitabil, a fuck-buddy will start to have feelings şi lucrurile se vor schimba. Pot să îţi spun din proprie experienţă că nu este ceva bun. Este ceva după care simţi că ai făcut un compromis, simţi că te-ai redus la un instinct. Şi dacă mai ai şi puţin de conştiinţă, simţi şi că te-ai folosit de personajul respectiv.
Eu chiar recomand bordelurile. Oare de ce or fi legale în Occident? Tocmai pentru degajarea unor energii negative acumulate în capitalismul post-modern. Oamenii muncesc mult, nu au timp de relaţii, alienarea te paşte la colţ de “link”, iar valorile s-au “mozaicat”. Instinctul sexual nu dispare însă. El nu reuşeşte să se adapteze la “evoluţia” societăţii.
Problema cu România din punctul ăsta de vedere este că se află în Evul Mediu. Populaţia este plină de prejudecăţi, iar guvernul este ca şi inexistent în ceea ce priveşte acest subiect. Nu există bordeluri legale nici măcar pentru bărbaţi, darămite pentru femei. Legalizarea prostituţiei (masculine şi feminine) în condiţii de curăţenie şi siguranţă medicală ar rezolva dileme precum “fuck buddies” (pe care şi le pun mulţi oameni judecând după numărul de comentarii primite) pentru că nu ar mai amesteca sexul cu sentimentele.
My liberal personal opinion.